Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Mk II
500 Euro??? KOPEN DIE BAK !!!

Origineel geplaatst door Hover
Mwah, die toetsen vervangen zal niet zo'n probleem worden.
Stel je voor dat jouw synth eruitziet zoals deze
Origineel geplaatst door bambamstudio
en toch kan het best.
bands gebruiken een synth niet zoals wij in de studio.
En zonder goede case, tja.
Heb wel meer dx7's binnen zien komen bij de muziekzaak waar ik gewerkt heb.
En die zagen er ook uit alsof ze voor de Bin Laden waren geschoten.
Je moet mijn MC-303 en mijn Yamaha PSR keyboardje eens zien. Een keer of 10 mee naar een BierBuikDuivels concert geweest... Dan weet je het wel.Origineel geplaatst door Slipperman
triestig. Die dx7ens zijn wel leuke bakken. Komt goede herrie uit. Dat mensen er dan zo mee omgaan... Ik vraag me sowieso altijd al af hoe je die dingen zo kapot kan krijgen. Daar moet je gewoon geweld op hebben uitgeoefend... Kan niet anders. Die bakken zijn stevig genoeg dus krijg je ze niet zomaar kapot denk...
heb ook zo'n gare dx7!! maar dat heb ik per ongeluk zelf gedaan
Origineel geplaatst door Boemtsjak
Ben benieuwd hoe die vent de Andromeda gaat versturen. Vuilniszak erom en klaar :confused:

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Ben benieuwd hoe die vent de Andromeda gaat versturen. Vuilniszak erom en klaar :confused:
Nix vuilniszak, daar beschadigd ie in
Lekker nix erover heen. Dan zien ze dat ze bij de post rustig moeten werken met die dingen... Hij zal maar beschadigen...Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Je moet mijn MC-303 en mijn Yamaha PSR keyboardje eens zien. Een keer of 10 mee naar een BierBuikDuivels concert geweest... Dan weet je het wel.
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Zelfde prijs als een perfecte via Analogue Heaven..