[Andromeda] Ga jij ZO met je gear om :D

soms als ik woorden met me vriendin heb word ik geslapped met me jp6
of krijg ik een ms10 naar me hoofd gegooid
voor de rest word er wel ok me omgegaan

Mwah, die toetsen vervangen zal niet zo'n probleem worden.

Stel je voor dat jouw synth eruitziet zoals deze:

dx7_scratchy.jpg

en dit is niet de enige.....

en dit is niet de enige.....

uit een van de verkoper's andere veilingen:

i-1.JPG

'kzou 'm wel willen ombouwen naar een soort module a'la Obie Expander.

Heel benieuwd wat dit gaat opleveren.

500 Euro??? KOPEN DIE BAK !!!

sluit er een master-keyboardje op aan en je zit voor een dubbeltje op de eerste rang... ik heb al een A6 anders zou ik het wel weten. die twee potmeters die kaduk zijn heb ik nog nooit gebruikt dus daar moet mee te leven zijn
zelfs als-tie alleen nog maar met midi te besturen zou zijn is het nog een buitenkansje

'kzou 'm wel willen ombouwen naar een soort module a'la Obie Expander.

iemand op de A6 mailing list heeft er laatst een omgebouwd a la MiniMoog dwz met een schuin opstaand bedieningspaneel met houten zijkanten. Hij noemt hem de Aurora, google maar effe. Ziet er erg fraai uit!

Het duurd (sic) nog 8 dagen hoor!!!. Tegen die tijd is ie waarschijnlijk wel een veelvoud van 500 euro

niet bieden tot het allerlaatst en je niet gek laten maken, gewoon een maximum met jezelf afspreken.
overigens: ook voor 1000 Euro is het nog steeds een koopje IMHO

BTW: als ik die foto's op eBay zou eens bekijk lijkt het wel of iemand (een schuldeiser of kwaaie verloofde ???) die Andromeda te lijf is gegaan met die Unitor... iets dergelijks is er duidelijk herhaaldelijk en met grote kracht op "gevallen".
Ben beniewd welk verhaal hier werkelijk achter steekt!

Amai wat is daar mee gebeurd?

Aan de andere kant zullen er wel een paar in de rij staan om deze in de wacht te slepen voor rond de 1000 euro, 1500 ??

Als er geëntresseerde moesten zijn hier, raad van MK2 opvolgen. Vergeet niet in te loggen en niet te laat beginnen bieden +- 2 min.

:L

Origineel geplaatst door sander
Waarom staat er op die Ebay site achter Alesis Andromeda, KORG WALDORF tussen haakjes???
Net of sie hetzelfde zijn?
Zodat mensen die zoeken op merken als Korg en Waldorf ook bij deze advertentie terecht komen.

Hmmm.... schandalig!

Denk maar dat ik een opvangtehuis voor mishandelde synths ga beginnen, want dit kan niet zo langer.

Dit is duidelijk weer een geval van zinloos geweld.

Waar moet het heen met deze samenleving.

Maar eff ontopic. 500 euro is niet zo heel veel... als die het doet. Dat is natuurlijk de vraag, want ook al ga je hem uittesten, je kan toch niet alles testen en het zou wel balen zijn als hij bijv. na een uur uitvalt ofzo. Het is weinig geld, maar wel veel risico.

Origineel geplaatst door synthiaks
Hier ben ik:)

WTF ! Wat heb jij in godsnaam met zijn mond gedaan??? Net een pruil lip :D verder wel leuk idee :D Creatief met photoshop op de vrije zondag middag :D

Ik vraag me idd af wat er mee is gebeurt... Weet je wat, Ik vraag het die gast gewoon :D

Back