Mindsensation
Ingeburgerd
Door onze publisher (Warner) is ons gevraagd om deze track te remixen. Over een paar maanden gaat er een vinyl uitkomen met remixes van deze track (hij is van 2000 dacht ik). hopen dat deze goedgekeurd wordt voor de vinyl maar dat even terzijde
Er zit een uur of 10 werk in, op de site staat een preview van een minuut of 4.
Omdat we de 'oude' vinyl hier ook hebben liggen en de mixen die daar op staan erg melodieus zijn is deze remix wat minder melodieus dan je van ons zou verwachten. Anyway, ik ben er erg tevreden over tot nu toe. Commentaar is welkom
Download em hier:
www.redwoodbar.nl/mindsensation/Libra ft Taylor-Calling your Name(Mindsensation Remix)(preview).mp3
Er zit een uur of 10 werk in, op de site staat een preview van een minuut of 4.
Omdat we de 'oude' vinyl hier ook hebben liggen en de mixen die daar op staan erg melodieus zijn is deze remix wat minder melodieus dan je van ons zou verwachten. Anyway, ik ben er erg tevreden over tot nu toe. Commentaar is welkom
Download em hier:
www.redwoodbar.nl/mindsensation/Libra ft Taylor-Calling your Name(Mindsensation Remix)(preview).mp3
Last edited by a moderator:
ersoonlijk zou ik een iets minder opvallend geluid kiezen voor de eerste sequence, dat toontje gaat erg storen zodra de vocalen erin komen, je verstaat erg weinig van wat ze zingt door de toon die gewoon harder staat als de zang.
at herhalen (loopen) van "calling your name" zou ik minder vaak doen, wat meer afwisselen en een beetje als een telefoonstem eq-en en een totaal andere galm geven als je leadvocaal,ze zitten elkaar te erg in de weg naar mijn mening.