ms-20 op MP

zo 6 trak... je moet echt eens wat doen aan die aggressieve manier van posts beantwoorden. Ik zit hier niet elke dag heb niet altijd de tijd om elke domme thread door te nemen, en dan merk ik iets op wat in mijn ogen vrij normaal is om op te merken en dan krijg je zulk soort reacties... :okdan: super

Misschien een truc om er voor te zorgen dat andere mensen niet meer gaan bieden.

alweer een "OH JEE KIJK EENS OP MP DIT IS WAANZINNIG NIET NORMAAL MEER!" thread... :gaap:

Alweer een "Oh jee, kijk mij een bericht posten en wat heb ik er toch al veel"-post. :gaap:

Inderdaad een belachelijke prijs voor een MS-20. Heb gisteren € 1.000 voor een 808 betaald. Veel geld, maar ik ben zo blij dat ik het geloof ik in al mijn posts al heb gemeld.

Oh, ik voel een "veel te veel betaald voor een 808" en een "wat ben jij een gearslut" post opkomen...... :duivels:

Alweer een "Oh jee, kijk mij een bericht posten en wat heb ik er toch al veel"-post. :gaap:

Inderdaad een belachelijke prijs voor een MS-20. Heb gisteren € 1.000 voor een 808 betaald. Veel geld, maar ik ben zo blij dat ik het geloof ik in al mijn posts al heb gemeld.

Oh, ik voel een "veel te veel betaald voor een 808" en een "wat ben jij een gearslut" post opkomen...... :duivels:

Zat er MIDI op?

Zat er MIDI op?

Nee, gelukkig niet. Alle knopjes, plaatjes, stepswitches aanwezig en werkend. Batterijcompartiment schoon. Wel een kraak in het hoofdvolume en een potmetertje die er 1 stap naast zit. Optisch 98%

Back