MEESHA's Free VST Plugins

Vanaf nu GRATIS beschikbaar: Mijn zelfgemaakte VST synth's!!

attachment.php

2 polysynths, 1 monosynth, een analoge drum-module, een stepsequencer / arpeggiator en een sweeper effect zijn vanaf nu gratis te downloaden.

Deze plugins zijn gemaakt met SynthEdit.

Kijk op www.meesha.nl/vst voor meer info, audiofragmenten, screenshots en downloads!

(Binnenkort ook via www.kvraudio.com.)

Have Fun! :okdan:

Attachments

• meeshasfree.jpg
    meeshasfree.jpg
    102,1 KB · Bekeken: 122
Laatst gewijzigd:
In de reference guide staat welke knop voor welke functie is bedoelt. Maar ik denk dat je de MIDI CC nummers enzo bedoelt? Ik kan je wel een lijst geven, maar ik kan ook de BCR preset sturen.

nee, dit (de reference guide) is meer dan genoeg. Perfect !
:okdan:

wat ik een beetje vreemd vond van de Scorpius waren de Transpose knoppen... je kan niet duidelijk aflezen op welke stand de transpose nu eigenlijk staat... beetje jammer... ik snap eigenlijk ook niet waarom dat met 2 individuele drukknoppen is gedaan terwijl het gewoon met 1 slider zou hebben gekunt...

daarbij is deze VST erg zwaar qua CPU belasting dat hem zeer waarschijnlijk ligt in het feit dat er delay en een pracht en praal aan ledjes is gebruikt...

Ik merk hier niks van hoor! Plugins lopen lekker hier! Mensen met een slome 286 met 16 mb geheugen blijf je altijd wel houden.Koop eens een nieuwe peecee!
als je ze, in 1ste plaats voor jezelf, eenmaal af hebt dan is delen niet meer zo moeilijk nutuulk :)

Wat een onzin! Ben je jaloers dat je zelf niet zulke mooie dingen kan maken?Bedankt hoor Meesha! Top!

De vintage look van mijn softsynths hebben niet als doel om je het idee te geven dat er ook een echte vintage klank uit komt.
ik had het ook niet specifiek over jouw'n synths maar eerder die pompeuze oude bakken vst's met alles er op en er aan qua 1:1 looks in het bijzonder...

En door het een dergelijke look te geven heb je misschien nét effe het idee dat je een "echte" (analoge) synth onder je vingers hebt. Het maakt het ook overzichtelijk. Ik hou niet van die moderne "gestyleerde" plugins
overzichtelijkheid moet idd voorop staan, dat houd tevens in dat hetgene je presenteerd een uitgekiende balans moet hebben tussen mogelijkheden en toegevoegde waarde. m.a.w.: het zo veel mogelijk er uit kunnen halen met zo weinig mogelijk controls,
dat is de kunst volgens mij.

Wat een onzin! Ben je jaloers dat je zelf niet zulke mooie dingen kan maken?
welnee, ik vind zijn projectjes erg leuk en heb meesha zelfs met het 1 en ander voorheen geholpen :)

maar het is een gegeven dat meesha het in 1ste instantie voor zichzelf heeft gemaakt en dan is de stap om het te delen niet meer zo moeilijk, ik zie niet in waarom mijn opvatting onzin zou zijn... maar goed.

Bedankt hoor Meesha! Top!
pcies!

Laatst gewijzigd:
Och och och die 6 trak toch! Een paar complimentjes omdat het anders wel heel opvallend is en voor de rest alleen maar afkraken. Dit zou niet goed werken, Dit gebruikt teveel power, Hier had beter een ander knopje moeten zitten, zus en zo... En vervolgens ook nog eens hard je best doen om ons te laten geloven dat het weinig voorstelt om je harde werk te delen met anderen. Ik heb u inderdaad bezig gezien met synthedit maar dat was in een help thread die van u zelf was, Ik heb verder nooit iets leuks van u gezien en ik kijk al heel wat jaartjes mee hier (vooral tijdens schooltijd :P)

Ik wil nog wel effe vermelden dat 6 track mij inderdaad met een aantal dingen bijzonder goed op weg heeft geholpen, waarvoor ontzettend veel dank, 6!!!!!!! :halleluja:

Het was in eerste instantie ook voor mezelf maar ik vind het gewoon leuk om dit soort dingen met anderen te delen. En dan mogen er best opmerking of comentaar geleverd worden hoor!

Ik hoop dat de mensen die de plugs hebben gedownload er gewoon veel plezier aan beleven en er leuke dingen mee kunnen maken

dank, 6! :halleluja:
graag gedaan. :)

mogen er best opmerking of comentaar geleverd worden hoor!
goed dat je ook dat ff persoonlijk vermeld,
dan kan de 'vigilante ter bescherming meesha's softsynths tegen kritiek' weer terug naar het circus.

Vanaf vandaag is er een update beschikbaar van de Apollo Stepsequencer:

-Het probleem met het uitsturen van MIDI CC data is verholpen.
-Er is een Random functie per kanaal toegevoegd.
-De functie: "Reset on stop" is toegevoegd
-Betere synchronisatie met Host.

Gratis te downloaden via www.meesha.nl/vst
(lees de reference guide van de Apollo voor de onmschrijving van alle functies)

P.s. Binnenkort een kleine update van de Atlas drum module...

-Het probleem met het uitsturen van MIDI CC data is verholpen.
-Er is een Random functie per kanaal toegevoegd.
-De functie: "Reset on stop" is toegevoegd
-Betere synchronisatie met Host.

Ik vond het al een prima sequencer maar dit zijn een paar welkome verbeteringen!
Bedankt Meesha :mega:

Er zijn weer 3 nieuwe GRATIS plugins toegevoegd:

ApolloV3:

apolloV3.png

Een update van de eerdere Apollo stepsequencer, nu in 1 kanaals uitvoering.
Vernieuwingen:
-On/Off schakelaar per step
-Trigger en Step knoppen voor makkelijker programmeren

Rhythm Master

rhythm%20master.png

Analoge Ritmebox met 10 verschillende ritmes en 7 sounds. Denk aan die ritmeboxen uit oude orgels, of de Korg Minipops (Oxygene-Jarre). De geluiden zijn ook te bespelen via een midikeyboard / drumpads.

Echo Master

echo%20master.png

Goedkope analoge bandecho. Denk aan de "Crappy" echo apparaatjes van de jaren '70. Ruis, oversturing, Tape slijtage en zelfs een slechte voeding zodat het powerlampje minder hard gaat branden bij hoog volume. Prima geschikt voor smerige echo's

Allemaal gratis te downloaden via www.meesha.nl/vst

Gaaf Meesh!. Die ga ik zeker eens proberen als mijn compu het weer doet.

*krabt zich achter de oren...synthedit? woooaaah....wazzoudawezuh?* :P

Oh...en ik zie graties alboems. Niiice. Novia staat al in de download...klinkt goed!. Mooie site ook. Je hebt duidelijk niet stilgezeten zeg.
Petje af!.

Leuk spul hoor!
Gemini draait prima onder Renoise 2.5.1
Ik heb je youtube filmpje ook ff bekeken haha, wel grappig :)

Back