afschuwelijk slecht live-optreden: Grooveyard (Jeroen Verheij)

WarmeBakker

Ouwe rot
Hallo,

Gisteren in de Winkel van Sinkel getuige geweest van een afschuwelijk live-optreden van Grooveyard (Jeroen Verheij), een typisch voorbeeld van hoe het nu niet moet. Had het al eerder gezien in de More Amsterdam en de P60 Amstelveen, toen wist ik al hoe saai en kil zijn liveoptreden was met alleen maar simpel gebeuk. Gisteren in de Winkel van Sinkel was echter nog slechter, hij zette het geluid tot zijn uiterste tot ver boven de pijngrens, met enorm veel vervorming in het geluid, ook heel erg veel hoog en midden dat enorm pijn deed aan je oren en hiel dit volume aan van begin tot eind ! 30 minuten lang. de meeste mensen vonden het ook verschrikkelijk (gelukkig was het maar een half uurtje), zelf had hij waarschijnlijk oordoppen in en zette ook nog een koptelefoon eroverheen op beide oren op). Goddank kwamen Dimitri en Richard erna met ijzersterke sets, maar dat Grooveyard vonden we echt verschrikkelijk.

groetjes, R&b.:(

Wat jammer, de laatste keer dat ik Grooveyard/Secret Cinema/Jeroen Verheij zag optreden was in So What in Gouda, en dat was toch wel één van de betere live optredens die ik tot nu toe gezien heb. Echt allesbehalve saai en simpel. Het dak ging er echt af, en omdat het een heel klein zaaltje is was er ook een gezellige, knusse sfeer zeg maar. Ook helemaal geen last van slecht geluid.
...misschien had 'ie zijn dag niet. :)

Back