Linker gate van Compounder lijkt stuk.

spdk

ech wel
De rechter gate van mijn Compounder blijft netjes open staan tot het moment dat het geluidsniveau onder de ingestelde waarde valt. Vanaf dat moment blijft de gate dicht staan als het geluidsniveau boven het threshold uit komt. Als ik em uit/aan zet, dan staat ie weer netjes open totdat de gate weer dichtslaat.

Ik heb dezelfde instellingen op het linker kanaal getest, maar die werkt prima. Het lijkt mij dat ie stuk is. Iemand een idee of dit makkelijk te repareren is?

Laatst gewijzigd:
Moderator, kun je in het topictitel het woord 'linker' vervangen door 'rechter' en deze reply verwijderen? Daar knapt deze thread wel van op denk ik. Thanks!

Zelfs de moderator leest dit topic niet.

Ik denk dat ik een nieuw topic aan maak met de titel: "maak es een stukje rechter gate van compounder!." Dan krijg ik vast meer reacties.

Er wordt nooit gereageerd op een topic van mij. Als er door die of degene één of ander onbenullige 'snippet' van 15 nanoseconden wordt geplaatst, dan staan er binnen een uur 15 pagina's vol geschreven met reacties, waarop de topicstarter met een totaal ander 'snippet' in een ander topic komt aanzetten.

Als ik een hele track plaats waar ik al mijn vrije tijd, ziel en zaligheid in heb gestoken, dan blijft de bladzijde angstvallig leeg. Moet je bepaalde rechten hebben om mijn topics te lezen of zo?

Back