Damn is 8 al uit. Ik zit nog steeds bij 6 haha.
8 release candidate ... niet de definitieve versie dus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Damn is 8 al uit. Ik zit nog steeds bij 6 haha.
Zet je interpolation op 512 en je hebt identieke kwaliteit aan cubase. T is allemaal digitaal, klinkt allemaal t zelfde.. verschillen komen door plugins (Fruity Reverb klinkt minder dan een Reverb van 300 euro ja, mooi he, vsts).
je geluidskaart heeft geen invloed op renderen / bouncen / exporterenMaar hoe bepaald de geluidskaart de outputkwaliteit eigenlijk. Ik heb wel eens gehoord dat het mogelijk is softsynths te renderen zonder geluidskaart. Oftewel, bij het renderen van digitaal komt de geluidskaart er niet aan te pas. Omdat het allemaal gebasseerd is op 1-tjes en 0-letjes.
Weet iemand of dat waar is?
Ik doel erop dat je de standaard compressor af moet zetten op de master@Ramoonus
Bedankt voor de tip. Bedoel je ook rederen van de uiteindelijke track en zet je de compressie er dan op een ander programma er op?
wat bedoel je met "default in c6 en lager"
Zet je interpolation op 512 en je hebt identieke kwaliteit aan cubase. T is allemaal digitaal, klinkt allemaal t zelfde.. verschillen komen door plugins (Fruity Reverb klinkt minder dan een Reverb van 300 euro ja, mooi he, vsts).
Ik heb pas fl studio 8 aan geschaft en deze klinkt veel beter dan de voorgaande versies
uit de what`s new pagina;
24 bit int rendering
Waar zit dat dan precie die panning law..? Net even gekeken.. kan hem niet vinden onder setting.