Virus C of Indigo 2

SL1200

Nieuwkomer
Hoi,ik wil nu een access aanschaffen maar kan iemand mij vertellen of er In de Virus c en Indigo veel verschil zit in de sounds?..

Greetings

Verschil zal alleen in de presets zitten

Verschil zal alleen in de presets zitten

Ze hebben beide dacht ik toch de zelfde engine, misschien is het editten op een indigo ietsie makkelijker???

Ga is naar een winkel en probeer ze ;)

Een Indigo II is een Virus C met een klein keyboard. Een Virus KC is een Virus C met een groot keyboard. Een Virus Rack XL is een Virus C in 19" 1u formaat met minder knoppen dan alle andere C-varianten.

Qua geluid en mogelijkheden zijn deze 4 het zelfde.

En persoonlijk cind ik de indigo er het mooiste uitzien.
ik hou van blauwe ledjes :)

alleen in prijs verschild het nogal:

ACCESS VIRUS KC €2099.00
ACCESS VIRUS C €1585.00
ACCESS VIRUS RACK €975.00
ACCESS VIRUS INDIGO II €2085.00

bron: www.thomann.de

Dis als je toch voor een keyboard gaat....ik zou het wel weten :)

Zoiets dacht ik al..Ik had in belgie bij Key-Music alleen de Indigo 2 geprobeerd en daar kwamen echt super strakke strings uit enzo...Dus ik ga dan toch maar voor de desktop virus c
Thanx

Greetings:okdan:

Moet je alleen afvragen of je toetsen erbij wilt of niet. Als je ze niet nodig hebt zou ik ze ook niet kopen, scheelt een hoop geld en ruimte.

En als je toesten koopt, kan het beste de KB uitvoering kopen i.p.v. de indigo. Voor 10 euro's meer heb je een octaaf extra wat wel zo prettig is.

Maar ik ben het er wel mee eens dat de indigo er mooier uitziet. Maar als het alleen om het uiterlijk ging, kochten we wel een schilderij (hahahahaha....)

Back