Dameskransje?

Rianne_SynthiA

SynTheSister
Misschien een leuk idee om alle dames op het Synthforum eens bij elkaar te krijgen in een apart hoekje van het forum?
Ik zou het leuk vinden om eens te jammen met vrouwen met dezelfde hobby als ik: muziek maken met echte hardware synths of ook wel met de computer.
Zelf heb ik meer op met echte synths maar laat eens iets van je horen!
:koffie:

oei, girls and synths wat een goede combi :P... ben benieuwd.

Afgelopen vrijdag in de Hall of Fame in Tilburg zag ik nog een dame aan een SH-101 en een Modular zitten.. Ze vond de resonance erg interessant. :)

...Ze vond de resonance erg interessant. :)

:D Laat resonance dat maar niet horen..

ff on-topic: als er zo'n dameskransje geregeld gaat worden, wees dan slim en doe dat op een geheime lokatie; anders krijgen jullie waarschijnlijk overdreven veel (ongewenste) aandacht van vele, vele manlijkeSF-leden.. :D

grappig, allemaal van die typische mannen opmerkingen waar Rianne_SynthiA geen bal aan heeft :erm:

pfff.... mannen :frons:

grappig, allemaal van die typische mannen opmerkingen waar Rianne_SynthiA geen bal aan heeft :erm:

pfff.... mannen :frons:

Je hebt gelijk, sorry.. jouw reply is een stuk waardervoller :D

Ja...ik wil niet negatief overkomen...het is voor sommigen onder ons misschien wel leuk, maar ik heb het niet zo begrepen op het verdelen onder mannen en vrouwen. Muziek maken is universeel en staat voor mij compleet los van geslacht, etnische afkomst, leeftijd, etc. Ik vind het een beetje overbodig eigenlijk...

mn vriendin vermaakte zich vorige week anders uitstekend met mn analoge rolandjes....
zal dr wel s uphooken met dit forum.. :)

Dezelfde als jij lijkt me..., tenzij jijzelf ergens anders vandaan komt. Je weet wel..., die ene waar de gemiddelde vrouw meer te vinden is in kledingwinkels dan in homestudiootjes.....

Back