Dameskransje?

Dezelfde als jij lijkt me..., tenzij jijzelf ergens anders vandaan komt. Je weet wel..., die ene waar de gemiddelde vrouw meer te vinden is in kledingwinkels dan in homestudiootjes.....

Nah ik ken nu toch al aardig wat vrouwen in de muziek dus zo schaars zijn ze niet.....vind ik zelf trouwens wel belangrijk in een vrouw dat we van dezelfde dance houden.....maar is ze echt heel leuk en aardig tja dan wordt het wikken en wegen....

vind ik zelf trouwens wel belangrijk in een vrouw dat we van dezelfde dance houden.....maar is ze echt heel leuk en aardig tja dan wordt het wikken en wegen....
Mijn vrouw is bijna mijn anti-pool. Ze houdt niet van electronische muziek laat staan dance en mijn synth hobby vindt ze maar onzin. Heel af en toe kan ik haar zover krijgen om even te luisteren naar wat gebliep en nog zeldener vindt ze het nog leuk klinken ook.

Mijn vriendin heeft ook niets met synths. Het gekke is, dat ze het wel leuk zou vinden als ik een Andromeda koop want die vindt ze op een of andere manier heel mooi om te zien.

Maar ik hou het toch bij de MKS-80 ;)

Tjemig wat een hoop male chavinist pigs op dit forum.
De verwijderde bullshit heb ik ook nog gezien ;{
Dank aan de mods 8o
Mijn advies: ga lekker naar Google.com met de zoekopdracht "bisex slut" en vermaak je daar dan i.p.v hier. }:|

Maar het is natuurlijk waar dat muziek maken een universeel ding is en dat discriminatie op grond van ras, geslacht, leeftijd, godsdienstige of politieke overtuiging of wat dan ook ongewenst is. Positieve discriminatie doen we allemaal wel gewoon aan mee toch? :(

Muzikale voorkeur even aangeven dan? Om naar te luisteren: synth-pop/ disco, jazz-rock/ fusion, synth-gefreak en alles wat in die hoek komt.
Vroeger heb ik me o.a. bezig gehouden met experimentele synth-rock en nu wil ik meer synth-disco/ fusion gaan maken. Een soort van mix tussen Space (disco-synth uit de jaren 70) en Tiësto (maar dan met echte modulars en drums) maar dan iets nieuws/geks/over de top :dubbel:

Dit dameskransje blijft voorlopig een one W-O-men-band ben ik bang...:doei:

... Maar het is natuurlijk waar dat muziek maken een universeel ding is en dat discriminatie op grond van ras, geslacht, leeftijd, godsdienstige of politieke overtuiging of wat dan ook ongewenst is. ...
En daar kan je nu heerlijk over discusiëren :) Dacht je werkelijk dat die zaken er helemaal niets mee te maken zouden hebben? Zelfs de Padvinderij is zo naïef niet meer... Op grond van mijn leeftijd en politieke overtuiging zou ik nooit de keuze maken om het Horst Wessel lied in een 138 BMP synth nummer op te nemen. Ook geen ander tempo ;) Keuzes maken in de muziek en die zijn ergens op gebaseerd en dat heeft niets met discriminatie te maken.

Wout

PS je signature...
Looft Hem met bazuingeschal,
looft Hem met harp en citer.
Looft Hem met timpaan en reidans,
looft Hem met gitaar en fluit.
Looft Hem met geklep van bekkens,
looft Hem met cimbaal-gerinkel...

Ik zie nergens synthesizer staan :D

wat mij trouwens opvalt is dat, van de vrouwen die met elektronische muziek bezig zijn, het grootste deel daarvan niet met "mainstream" dingen bezig is maar resoluut gaat voor drones, noise etc.

dat is toch de indruk die ik krijg uit mijn kennissenkring iig

Cikira?
Die dame die zo veel synths heeft?
Heb je ooit iets van haar gehoord?

En over sexisme gesproken...

Wout

Cikira?
Die dame die zo veel synths heeft?
Heb je ooit iets van haar gehoord?

Wout

nou wordt het echt interessant ! more, please more info...

Cikira (= Amanda Pehlke) is toch van de software en sound design?
http://www.redmoon-music.com/products/maxWerk/index.shtml
Amanda kan volgens mij een computer slechts aan en uit zetten... Ze is vreselijk op zoek naar een maniertje om muziek te kunnen maken. Het enige wat ze niet meer doet is schrijven dat haar CD binnenkort uitkomt :)

Heeft iemand hier ooit muziek van haar gehoord?
Je zou verwachten dat ze ook iets doet met die synthesizers...
In ieder geval, sinds 2001 is de situatie zo en er zal wel geen verandering in komen.

Maar eigenlijk hoort zij helemaal niet thuis in deze thread!
Cikira heeft niets met Dameskransjes... :D

Wout

PS haar site is sinds die tijd bijna niet meer ge-update. Hier en daar een foto met een Bob Moog memorial tekst, da's alles...

voer voor psychologen.
Natuurlijk, maar wat is het te observeren fenomeen? Mij lijkt het dat miss Pehlke het zeer op prijs stelt dat mannen haar aandacht geven en dat doen synth freaks behoorlijk, kijk maar naar deze thread en die uit 2002.

Wout

...was ook wel benieuwd, maar weinig SF dames dus...jammer,

hier vindt je iig wat meer synthfreakende dames Rianne:
http://www.cyndustries.com/woman.cfm
en http://www.myspace.com/largenumber (ex Add N to X)
http://analogsuicide.com/
gos_artist_unknown.jpg

Grappig .. zag net die link van Cynthia op Matrixsynth.

gos_emugal.jpg

De enige die ik hier nog ken is Estroe. Maar die doet alles met software volgens mij en heb ik al een aantal jaren hier niet meer zien posten.

Back