Verschillende schematics gezocht.

PWM

User
Hi allemaal,

Ik heb vandaag is het www afgestruind op zoek naar verschillende service manual´s / schematics, maar helaas niet alles gevonden wat ik zoek.
Toen kwam ik dus op het belagelijk idiote idee om hier te vragen of iemand ze heeft.
Het betrefd de volgende service manual´s / schematics:

- SIEL Orchestra
- Crumar Trilogy
- KORG minikorg 700
- Baldwin SynthSound

(Alhoewel ik voor die laatste weinig hoop heb vraag ik het toch maar.)

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en alvast bedankt.
Maarten

No problem ziet er wel koel uit de eerste echte MPC....
@Jeroen :okdan:

Ik wil graag nog een service manual aan mijn lijstje toevoegen en meteen van de gelegenheid gebruik maken mijn draadje omhoog te schoppen.
Ik ben namelijk nogal desperate op zoek naar de schematics van de KORG SP80s.
Heb hier een Amp bordje van met chorus en wil is kijken of ik deze aan de praat krijg.
Soiso hou ik mij altijd aanbevolen voor service manuals van vintage synth´s die moeilijk te vinden zijn. (Ik vind het zo rot dat je deze moet kopen.)
Dus een oproep aan alle synthforum gebruikers share die manuals don´t sell!!!
Kunnen we btw niet een beetje web space op het forum krijgen om manuals te posten?? Ik heb er laatst een paar gekocht en deze zou ik graag gratis online zetten maar heb hier geen mogelijkheid toe.
Dus als iemand de service manuals van de Eminent Solina String Ensemble serie8 (met de TDA1022´s in de modulator) wil of die van de Crumar Trilogy hoor ik het wel.

groetje,
Maarten

het kan een beetje link zijn,...
niet alle fabrikanten zijn even gecharmeerd van het openbaar zijn van hun service manuals.(ik heb wel eens herrie gehad met akai)
maar het kan misschien wel in een afgeschermde ruimte op de server,.. je kan er alleen bij als je lid bent.
garoeten,
jeroen

Dus als iemand de service manuals van de Eminent Solina String Ensemble serie8 (met de TDA1022´s in de modulator) wil of die van de Crumar Trilogy hoor ik het wel.

Misschien moet je Jurgen Haible eens vragen. Zijn triple chorus (met TDA1022's) is gebaseerd op de Solina, dus misschien heeft hij de schema's.

maarten bedankt !
mocht er iemand toevallig schemaaaa's hebben van;

ondes martenot, ( een ding uit het stenen tijdperk)
en de RMI Harmonic synthesizer,
en de RMI computerkeyboard

dan hoor ik het graag.
groeten,
jeroen

Back