We gaan op vakantie en nemen mee?

M'n complete studio: laptop dus... :maffia:

mijn N95, met daarop Syntrax :dubbel:

oooh ja, en het stekkertje voor de input op mijn autoradio,

het zijn geen monitoren in de auto, maar het is wel een lekkere sound :D
6 speakers een een bass-kissie !

gevoed door een telefoon ...

http://finished.nl/

:mega:

Toen ik net op kamers ging (da's al wel een paar jaar geleden hoor), toen nam ik mijn MC-303 mee. Daar heb ik toen ontzettend veel leuke patterns mee gemaakt. Mischien niet het beste instrument, maar toch kan je er veel leuke dingen mee doen.

Het ligt een beetje aan de grote van je koffer/rugzak of die mee kan :)

heb weleens een mc-303 mee gehad tijdens een lang weekendje weg.
Bij het eerste pattern was het al woorden met mijn vriendin.......

haha vakantie is er ook om vakantie te vieren maar hier en daar muziek maken kan toch?? ;)

heb weleens een mc-303 mee gehad tijdens een lang weekendje weg.
Bij het eerste pattern was het al woorden met mijn vriendin.......
.
.
Daar heb je toch hele mooie apperaatjes voor zoals deze : http://www.aqi.co.jp/product/ds10/ (zie ook voorpagina).

Gewoon wat langer op het toilet blijven zitten en zeggen dat je opstopping hebt :kont: en wat langer de tijd nodig hebt.

Vergeet niet oordopjes mee te nemen anders hoort je vrouw de muziek alsnog :D:D:D:D:D:D , lol lol lol lol lol

Ik heb ook vaak mijn MC-303 meegenomen op vakantie :D.. nu heb ik die niet meer maar wel een MC-909, is een beetje te groot haha.. 8)

Laatst was ik op vakantie en kon niet slapen, heb toen met MusicDJ zitten kloten dat standaard op mijn gsm zit (sony ericsson w880i) maar ja dat schiet dus ook echt niet op ghehe... misschien is die 'track' die ik ermee gemaakt heb iets voor het kut-nummer topic :P

..Helemaal niets, vakantie op lokatie is voor mij vooral muziek luisteren en niet
maken.

Same here.

:D Maar mocht ik daar een muziekzaak tegen komen....

Heb tot nu toe alleen eens een mc-202 meegenomen, en daarvoor eens een laptop vol met vst/samples en cubase ..

Verder lijkt het me ook wel wat om mn TB eens mee te nemen maar ik denk niet dat ik t zo aandurven om dat ding duizenden kilometers mee te laten stuiteren op reis..

Voor de rest zou ik nog overwegen om een klein midi keyboard te kopen en een evolver of nova desktop mee te nemen ..
een machinedrum is ook een grote aanrader trouwens daar bouw je zo hele trackies op

Overigens ben ik t wel eens met Martune dat als je op vakantie bent je maar lekker muziek moet luisteren en niet maken..
Maar zelf toch al te vaak mee gemaakt dat ik juist daardoor inspiratie kreeg maar t niet kwijt kon :(

Verder is t natuurlijk ook gewoon leuk om met 1 of meer apparaatjes ver van huis lekker in t zonnetje te zitten met een biertje op t balkon met een uitzicht waar je u tegen zegt :biertje:

- EDIT -

Herinner me trouwens net weer dat ik de evolver had afgeschreven als vakantie synth aangezien er geen headphones output op zit ..
toch nog maar eens naar een verloop plug o.i.d. zoeken

Mijn vrouw maakt alles op :erm: , dus geen geld meer voor vakantie , ja wel in de achtertuin :D:D:D:D:D:D , lol lol lol lol.

Back