We gaan op vakantie en nemen mee?

1. Yamaha cassettedeck
2. Laptop PC
3. Behringer FCA202
4. paar snoertjes

attachment.php

Van echt muziek maken komt het dan weliswaar niet, maar het is wel leuk om op het vakantieverblijf een beetje wat oude opnames over te zetten naar .wav

:mexico:

Attachments

• camperstudio.jpg
    camperstudio.jpg
    79,9 KB · Bekeken: 96
Gewoon naar Frankrijk, zoals de rest van Nederland. Met de auto naar een huisje. M'n Synthex had ook wel meegekund maar dat was wat overdreven. Rugzak en trein/liften had ik na 25 jaar wel gehad hoor. Ideaal, zo'n dikke alles-in-een-bak. Nu nog eens de handleiding doornemen, de volgende vakantie dan maar.

1. Yamaha cassettedeck
2. Laptop PC
3. Behringer FCA202
4. paar snoertjes

attachment.php

Van echt muziek maken komt het dan weliswaar niet, maar het is wel leuk om op het vakantieverblijf een beetje wat oude opnames over te zetten naar .wav

:mexico:

Zie ik daar nou een jointje in die asbak liggen :L

Ik ga morgen weg en neem mee:

-een acoustische gitaar
-een zak hasj
-een krat bier

Ik laat thuis:

-alles dat op stroom werkt

roland system-700, arp-2500, moog modular en een ipod :dubbel:

Echt lang op vakantie gaan we eigenlijk nooit, maar als we wel eens een paar dagen in een hotel zitten ergens dan neem ik vaak mijn EMU XL-7 mee. Tot voor kort samen met een Bassstation Keyboard omdat ik graag toetsen erbij heb, maar die laatste is verkocht :D

Mijn vriendin vind het niet erg; het is meer voor de verloren uurtjes zeg maar en TV kijken boeit me niet zoveel (haar wel).

Zo'n Tenori-on lijkt me ook een mooi speeltje voor op reis maar is nog wel wat prijzig...

voor een jaar op bonaire heb ik ooit een pma 5 gekocht, deze was de deur uit toen ik weer in nederland was en mn gewone meuk weer kon aansluiten. gelukkig kwam er een groot stuk bamboe aandrijven dat precies goed was voor een didgeridoo, en dat was toch wel leuker op t strand met een kampvuur... hij brande ook nog eens goed :)... bij mij gaat er dus niks meer mee want als ik ergens in de tropen zit ga ik niet naar een beeldscherm staren!

Ik neem altijd mijn mountainbike mee, erg handig om croissantjes mee te halen.

Mijn TR606, lekker op batterijen en een biertje patterns maken onder de parasol.

Back