Gezocht : Iemand die mijn Rave o lution 309 kan checken en wellicht repareren

Status
Please reply by conversation.

aleks

Ingeburgerd
Hey allemaal,
Ik heb ooit n raveolution 309 gekocht. Bij de verkoper gecheckt en alles deed t prima. Eenmaal thuisgekomen en klaar voor n friek sessie met mn nieuwste aanwinst , ging ie ineens niet meer aan.

Ik heb langs een muziekwinkel gebracht, waar ze hem hebben gecheckt, en vroegen ze zich af 'what the hell' ik ermee gedaan had :p

Ik heb ook dat quasimidi forum geraadpleegd, en daar bood iemand van quasimidi aan om hem na te kijken, maar dan moest ik hem wel opsturen naar Duitsland.

Aangezien ik slechte ervaringen heb met paketten opsturen naar Duitsland, zoek ik iemand in NL die ( uiteraard tegen een vergoeding ) ernaar zou willen kijken.

Ik hoor t graag!
groet, Alex.

ha Alex
als dat het enige commentaar was in de muziekwinkel, zegt dat meer over hun, dan over jou of de 309. heb je al een andere adapter (met dezelfde specs - polariteit. voltage, mA) geprobeerd?

Hey!
Nee, dat heb ik niet gedaan, omdat de adaptor van de 309 nog helemaal in orde was.

hoe weet je dat nou, als ie niet aangaat?!
de stroom komt sowieso via de adapter hè?!

idd leo, had laatst een externe harde schijf waarvan ik dacht dat ie kapot was gegaan, schrok me door... was t ook de adapter alleen....

dus zou ook dat als eerst checken, en ik vindt t wel een lompe reactie van die winkel... lijkt wel alsof ze iets proberen te verbergen....

Nou ik ga r van uit dat t niet aan de adaptor ligt, omdat die is doorgemeten is en in orde bleek.

Nou ik ga r van uit dat t niet aan de adaptor ligt, omdat die is doorgemeten is en in orde bleek.

in de quasar, raven en misschien ook de 309 zaten 'snelle'zekeringen die er nog wel eens uitfloepten bij een spanningseigenaardigheidje. zekering ook nog goed?

Hmmm zo'n zelfde probleem heb ik wel s met me mc303 gehad. Adapter was ook okay en doorgemeten maar hij ging niet aan. Bleek dus de aan en uit knop kapot te zijn. Misschien heeft die van jou met het vervoer een tikkie gehad.

in de quasar, raven en misschien ook de 309 zaten 'snelle'zekeringen die er nog wel eens uitfloepten bij een spanningseigenaardigheidje. zekering ook nog goed?
Yep, heb ik eens met mijn reef gehad, viel wel nog binnen garantie. Ze hebben toen de hele voeding vervangen.

Quasar en reef waren wel intern gevoed, 309 en polymorph extern.

Status
Please reply by conversation.
Back