MIDI/Audio recording voor Ubuntu/Linux?!?

ubuntu studio is echt een superpakket!
draait heel stabiel en snel ! heb het een tijd op mijn desktop pc naast windows gedraait (amd 2,4 gHz, 2 GB ram)
en als ik op windows meerdere apps tegelijk opende of audio dingen deed ging de pc pruttelen en op ubuntu studio echt geen problemen alles ging razendsnel en met een beetje tweaken kan je er echt veel mee!

ivb met verhuizing naar het buitenland een macbook gekocht dus nu geen linux meer maar ik heb er enkel positieve ervaringen mee!!

ubuntu studio is echt een superpakket!
draait heel stabiel en snel ! heb het een tijd op mijn desktop pc naast windows gedraait (amd 2,4 gHz, 2 GB ram)
en als ik op windows meerdere apps tegelijk opende of audio dingen deed ging de pc pruttelen en op ubuntu studio echt geen problemen alles ging razendsnel en met een beetje tweaken kan je er echt veel mee!

ivb met verhuizing naar het buitenland een macbook gekocht dus nu geen linux meer maar ik heb er enkel positieve ervaringen mee!!

Wat kan je er zoal mee dan? De site geeft daar niet heel veel duidelijkheid over en ik ben iets te lui om het hele forum en de wiki van de site door te spitten.

Met welke pakketten kan je de verschillende onderdelen vergelijken?

OSX is gebaseerd op een BSD kernel.
BSD IS unix en wel een van de oudere varianten.
Linux is historisch gezien geen Unix maar vanaf scratch ontwikkeld volgens dezelfde filosofie als Unix (bijvoorbeeld: ALLES is een file)

OSX is gebaseerd op een BSD kernel.
BSD IS unix en wel een van de oudere varianten.
Linux is historisch gezien geen Unix maar vanaf scratch ontwikkeld volgens dezelfde filosofie als Unix (bijvoorbeeld: ALLES is een file)
Zo zie je maar, nooit te oud om iets nieuws te leren! :eureka:

Back