1e Live Optreden 7 februari

redje

knoppengod
Vandaag hebben we definitief een datum vastgelegd voor ons live optreden (redje + waveglider). Het is in belgie, zo'n 15 of 20 km onder antwerpen, als ik het goed zeg. Het is de eerste keer, dus alles is nog een beetje kleinschalig. Het is in een cafe met een grote zaal daarachter, waar wij ons live optreden zullen verzorgen. De mensen die zin hebben zijn bij deze uitgenodigd.

setup: mpc-2000xl, waldorf q, virus b, yamaha 01v

het optreden is dus 7 februari.

er is al een thread over onze testfase geweest, zodat jullie weten wat jullie ongeveer kunnen verwachten:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=9088

Attachments

• flowtation.jpg
    flowtation.jpg
    50,5 KB · Bekeken: 171
Succes!

Eeeejh inderdaad succes man, en k'hoop dat dat zooitje waar ik het over had doorgaat dan kan ik je ook nog eens zien.. k'heb binnen 3 weken uitsluitsel denk ik ....

Top Sander!!!!!!!!

hey Red, helemaal top, succes!

neem je eventueel nog op (audio/video) ?

Origineel geplaatst door mono-poly
hey leuk redje veel succes
maar eh kijk is naar die cafe naam:

ka 3

ehmmmm........... :)

Zo, alvast goeie backing vocals ingehuurd ;)

Alvast veel succes en geef er maar een goeie lap op :dj:

Ik zie net je setup trouwens staan.. maar vroeg me af wat je voor drums gebruikte? :confused:

voor drums gebruik ik samples in de mpc2000-xl, maar ik ben al hard aan het sparen voor iets anders, waarschijnlijk wordt dat binnenkort een machinedrum of een combinatie van bijvoorbeeld een korg er-1 en een drumstation ofzo.

Alvast bedankt voor alle steun zonder jullie hulp zou het nooit lukken ;)
en over die Ka 3 tja...... ik wordt in nature uitbetaald dus 8)

Hey redje en waveglider,

veel succes met julile optreden, ik weet niet of ik kan komen kijken (400 kilometertjes enkele reis...)
En in natura betalen... leuke barkeepster daarrr???
*grinnik*

-C-

veel succes met julile optreden, ik weet niet of ik kan komen kijken (400 kilometertjes enkele reis...)

C ! Voor jouw is er een plaatsje voorzien bij mij thuis, als je wil kan je blijven slapen, dan moet je s' avonds niet meer terug. Kan je er meteen een leuk weekendje van maken.

Heh ik voel mij vereerd, zowel door het aanbod van waveglider als de flattering comments van EDP.

:)

veel succes he! en "pump up the pindakaas!"

Back