Gezocht beginner studio gear

Status
Please reply by conversation.

travelan

Synth liefde
een grote paddestoel, rood met witte stippen.
Hey,

Ik ben op zoek naar allerlei stuks studio gear. Geen duur uitgebreid spul, maar meer de instap modellen en misschien wat oudere apparaten. Het doel is dance producties, en in synthesizers ben ik eerste instantie niet zo erg geinteresseerd (eerst maar eens softwarematig spelen). Wel in een (goeie) audio interface (hoeft niet zo veel in-/uit-gangen te hebben), midi controllers a-la de mackie control. Ik zie de Novation Remote ZERO SL wel zitten. Behringer producten ben ik ongelofelijk op afgeknapt.

Kijk maar wat jullie voor mij in de aanbieding hebben en of jullie eventueel tips kunnen geven.

De behringer controlers zijn zo slecht nog niet hoor! Lees maar de reacties hier op t forum.

ik heb er namelijk 1 gehad :dubbel:
BCF2000, het ding werkte in mackie mode niet zoals je zou verwachten en de knopjes en schuifjes vielen er nog wel eens af.. dat soort praktijken. Dat kan Behringer nu met nog zo'n goed product komen.. ik blijf er een negatief gevoel bij hebben, en dat gaat niet weg. Vandaar dat Behringer .. ja tis het gewoon niet voor mij.

...Ik zie de Novation Remote ZERO SL wel zitten. Behringer producten ben ik ongelofelijk op afgeknapt...

Ben nog maar paar maand bezig. Heb als eerst midi controller een SL25 gekocht en ben immens immens tevreden. Automapping ruled!

Zeker een aanrader.

interesse in Tannoy Reveal monitoren?
aktieve dus geen versterker meer nodig..

hey ik heb nog wel wat modules en effectapparatuur voor je mail me maar

Status
Please reply by conversation.
Back