Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dikke vette opgeblazen onzin
de x0xb0x klinkt niet hetzelfde,
schande dat de makers dit fabeltje de wereld ingestuurd hebben,
terwijl ze geld verdienen met onze reserve onderdelen
Met standaard onderdelen die gebruikt worden in de x0xbox klinkt de x0xbox niet als een 303, maar zet je er dezelfde onderdelen als een 303 in dan wel.
Welke onderdelen denk je dan aan? Er zit niks zeldzaams in de x0xb0x. De dubbeltorren zijn vrij gangbaar, de transistors verkoopt Mouser gewoon from stock en de VCA chip is een andere dan de 303 gebruikt. De rest verkoopt iedere onderdelenboer.
pak eens n smurf en zet m op je 303, wordt ie meteen al n stuk leuker van.
![]()

De layout van de x0xbox is exact hetzelfde als een 303 en de onderdelen kunnen exact hetzelfde zijn."We measured every waveform and counted every cycle to give you the best sound...its just like the original because it IS the original."
Zulke shit moeten ze niet beweren.. zodra je aan knoppen draait hoor je het verschil. echte 303 klink veel mooier, echter, organischer,...
Of er moet een vorm magie in de orginele 303 zitten, maar daar geloof ik niet in
De layout van de x0xbox is exact hetzelfde als een 303 en de onderdelen kunnen exact hetzelfde zijn.
Als de layout en de onderdelen exact hetzelfde zijn, klinkt het ding als een echte 303. Of er moet een vorm magie in de orginele 303 zitten, maar daar geloof ik niet in.
Ik heb overgens geen x0xbox maar 2 echte 303's, ik ben namelijk een snob.
Toch zal dat wel zo zijn, waarom betalen mensen daar grof geld voor en laten de meesten de xox clonen links liggen? Als zo'n xoxbox echt net zo klonk en net zo goed was (incl. sequencer) dan wist men het wel.
De ligging van de componenten is hetzelfde. Tenminste volgens mijn informatie.wat bedoel je met de layout?
de pcb? ik dacht van niet
de ligging van de componenten hebben ook hun invloed.
Nee, maar dat komt door de vele instel mogelijkheden en onderdelen toleranties. Maar dat geld natuurlijk ook voor een x0xbox.je zegt dat je zelf 2 303's hebt.. Klinken die dan 100% gelijk?
De sequencer is niet bepalend voor de klank van de 303, daar zitten alleen 1tjes en 0letjes in. En het maakt niet uit waar die 1tjes en 0letjes vandaan komen of hoe ze opgeslagen zijn. Dit is gewoon standaard digitale techniek en zoals met alle digitale techniek, word de kwaliteit ervan alleen bepaald door de converters. Helaas zijn er wel mensen die hierover de nodige onzin verspreiden, digitale techniek schijnt nogal moeilijk te zijn voor sommigen.het feit dat de sequencer een heel andere benadering is vind ik ook al een schop in het kruis van de heilige 303

acid fever
top acid fever
met een dingetje als bijvoorbeeld deze : http://www.engineersatwork.nl/ + din sync kabel
kan je de TB laten syncen aan je midi spullen.
ook waar..
tb 303 is een simpel en logisch instrument hoor, die handleiding maakt het eerder moeilijk
toch grappig dat dit vandaag de dag nog steeds kan![]()