• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop: een casio DG-1 digital guitar

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

MarsMusica

Composer/Musician
casio DG-1 digital guitar

een prachtig uitgevoerde digitale gitaar. rond 1987 op de markt gebracht.

50 euro

heeft 12 eigen klanken aan boord zoals akoestisch of electrisch gitaar, organ, harp,enz.

verder:

12 verschillende ritme-begeleidingen. wel of niet te gebruiken samen met de gitaarfunctie
start/stop ,synchro en fill-in knop
mute knop voor de gitaarklank ( kan je het geluid afbreken voor speciale effecten)
volume knoppen voor de gitaar en ook voor het ritme
batterij-gedeelte maar kan ook op een adapter
line-out voor versterking

snaren zijn eventueel te vervangen als ze kapot gaan (dit staat beschreven in de manual)

je kan zowel met een plectrum als met je vingers spelen. net zo als op een nomale gitaar
glissando is mogelijk en klinkt als een slide op een normale gitaar.
vibrato is niet mogelijk
geen MIDI in of uit aanwezig

Oefening baart kunst: je moet wel even oefenen, maar er is wel echt muziek mee te maken (zie filmpjes op youtube DG-1, dg-10 en de DG-20 al deze versies van de gitaar werken hetzelfde)

50 euro

leer mij aub een forum te gebruiken!! pfff...

leer mij aub een forum te gebruiken!! pfff...

ik ga het toch proberen: de casio DG-1 is :verkoght:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back