Pakketdiensten in België...

Rvooh

Gepokt en gemazeld
Een pakje versturen..
Zijn al enkele topics over op het forum, zoals Pakketdiensten in Nederland

Maar voor België is er geen toegewijde topic, dus bij deze...

de aanleiding was dat ik iets wilde versturen naar Nederland met verzekering (waardevol pakket).
wat een rotzooi.. 2 postkantoren, 3 telefoongespreken en vele doorverwijzingen verder, heb ik uiteindelijk moeten een lift regelen naar het depot van Taxipost hier 30km vandaan, incl stukje file op de terugweg
Ze vielen overal uit de lucht alsof ik de eerste persoon was die een pakje met verzekering naar onze noorderburen wilde sturen.

vroeger kwam Taxipost gewoon tot bij de deur, nu moet je via het postkantoor (waar ze geen verzekering doen), ofwel een bedrijfsaccount aanmaken bij Taxipost (voor x-aantal pakjes per maand), ofwel naar een geïmproviseerd kantoor in het depot rijden in the middle of nowhere (niet echt mogelijk met openbaar vervoer).
:stupid Dat dit vandaag de dag nog (on)mogelijk is

In de toekomst wil ik dit zeker vermijden.

suggesties welkom

Ik heb gisteren nog een folderke van Taxipost aangekregen voor voorafbetaalde etiketten :D

onderaan staat :

-of u bestelt een afhaling ten huize van uw paketten via de telefoon :bel voor 12u. naar 022.012345 en wij halen uw paketten dezelfde dag op tussen 13 en 16.30 u.

Zal bij jullie nog niet in werking zijn ;)

Ik heb gisteren nog een folderke van Taxipost aangekregen voor voorafbetaalde etiketten :D

onderaan staat :

-of u bestelt een afhaling ten huize van uw paketten via de telefoon :bel voor 12u. naar 022.012345 en wij halen uw paketten dezelfde dag op tussen 13 en 16.30 u.

Zal bij jullie nog niet in werking zijn ;)

Ik heb diezelfde folder gekregen...

ze reppen er wel geen woord over die verzekering..
en dat was net het probleem, voor verzekering moet je momenteel naar het depot toe, there is no other way

Back