303 Ceephax Acid Crew gestolen op Bloc! Tips????

freek fabricius

Stamgast
NEWSFLUSH !!!++++++++++++++

My tb-303 nicked from Bloc weekend !!

Somebody or something pinched my tb-303 from the stage at Bloc weekend !!
T he good news is there is CCTV footage so hopefully the police will be
going through that later this week. If anyone who was there knows anything about it get in touch either with me or bloc weekend themselves. Please please please get in contact with Bloc and send it back ASAP, my livelihood depends on it !!! I don’t care who did this I just need my 303 !!!! Where's my acid gone >!!>??
Cheers, Andy

contact me at hardcore_crouton@ceephax.co.uk

http://www.ceephax.co.uk/

:cry2:

Tering he....das mooi shit....heb je toevallig ook een serie nummer? Had ie nog bepaalde kenmerken? Een kras op een bepaalde plek ofzo?

Ik zou een 303 nooit achter laten op het podium. De keren dat ik ergens moest spelen en al had opgebouwd voordat publiek er was en ik dus later op de avond weer terug kwam, nam ik altijd de 303 weer mee naar hotel. Kleine moeite en voelt wel zo veilig. Met de 808 en 101, etc loopt iemand toch minder snel weg. Die bedekte ik wel altijd. En als ik aanwezig was en nog niet hoefde te spelen hield ik of m'n broer de apparatuur altijd goed in de gaten.

Waar ik overigens wel vaker aan gedacht heb, is om zo'n heel dun kettinkje die je zo per meter bij de bouwmarkt kan kopen te bevestigen tussen 1 van de schroeven aan de onderkant. En dan de andere kant ergens vastzetten.

Waar ik overigens wel vaker aan gedacht heb, is om zo'n heel dun kettinkje die je zo per meter bij de bouwmarkt kan kopen te bevestigen tussen 1 van de schroeven aan de onderkant. En dan de andere kant ergens vastzetten.

groot gelijk! lopen blijkbaar genoeg schoften rond! ;{

@chielos: Jij zegt het en ik d*nk 't ;)
Maar dit is idd om te ;{;{;{
Maar zoals sander ook zegt: ik zou zelf echt niet mijn meuk zonder toezicht uit het oog laten, een beetje ze eigen schuld ondanks dat het nog zo lullig is maar we leven nou eenmaal in zo'n soort maatschappij en daar moet je maar rekening houden.

De discussie gaat nu langzaam een andere kant op maar je kan dus echt niet meer zo goedgelovig zijn in deze maatschappij. Natuurlijk moet je met je klauwen van iemand anders z'n spullen afblijven, dat staat zelfs in de wet. maar dat neemt niet af dat je je eigen verantwoordelijkheid draag over je spullen. Als ik mijn nieuwe ferrari niet op slot doe snachts is die ook weg na een week. Dat is dan mijn eigenschuld.

Maar nogmaals, ik hoop dat die hem snel terug krijgt want ik gun dit niemand.

Ach, als ze het willen stelen ze het toch wel... Laatst heeft iemand alle loszittende knoppen van m'n 707 en 727 gejat... En die dingen stonden gewoon op een podium, je kon er niet eens makkelijk bij... Je kunt onmogelijk continu je spullen in de gaten houden. Het enige wat je kunt doen is meteen weer inpakken als je klaar bent. Maar ja, dan stelen ze ongetwijfeld weer je tas, met alles er in...

Ach, als ze het willen stelen ze het toch wel... Laatst heeft iemand alle loszittende knoppen van m'n 707 en 727 gejat... En die dingen stonden gewoon op een podium, je kon er niet eens makkelijk bij... Je kunt onmogelijk continu je spullen in de gaten houden. Het enige wat je kunt doen is meteen weer inpakken als je klaar bent. Maar ja, dan stelen ze ongetwijfeld weer je tas, met alles er in...

huh??? Hoe kan dat nou onopgemerkt, er is toch altijd wel iemand in de buurt van je apparatuur die dat zou zien? Een andere artiest of iemand van de organisatie. Raar hoor.

Back