Behringer Rev2496 ruis

belangrijkste vraag misschien: heb je er last van als je m op normaal niveau in je muziek gebruikt?

vanuit perfectionistische hoek natuurlijk wel, maar practisch?
helaas wel
in de stille stukjes is de ruis echt duidelijk hoorbaar :erm:

Tja wat wil je dan ook met die godvergeten inferieure Bart Smit gear.......

T kan lang duren, kan kort duren, maar uiteindelijk hou je ALTIJD een nare wrange nasmaak over aan Behringer, jeweettog, net zo wrang als dit :r

Tja wat wil je dan ook met die godvergeten inferieure Bart Smit gear.......

T kan lang duren, kan kort duren, maar uiteindelijk hou je ALTIJD een nare wrange nasmaak over aan Behringer, jeweettog, net zo wrang als dit :r

Ik weet niet wat jullie allemaal uitspoken met jullie apparatuur, maar ik heb nog nooit problemen gehad met mijn Behringer spulletjes. Misschien heb ik toevallig altijd geluk met behringer zeker?

zoals ik al zei, t kan lang of kort duren, komt vanzelf die kater :P

Tja dit blijft een eeuwige discussie. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat Behringer voor heel weinig geld erg leuke en handige spulletjes maakt, en dat die ook helemaal aan je wensen kunnen voldoen (zeker voor dat geld). Maar je moet er niet raar van staan te kijken dat ze snel stuk gaan (of dat al zijn bij aankoop).

De geluidskwaliteit is eigenlijk maar net wat voor eisen je eraan stelt. Ik kan wel zeggen dat in de Broadcast wereld (waar ik werk) Behringer uit den boze is binnen het uitzendsignaal. Het wordt echter wel gebruikt voor dingen als koptelefoon verdeel versterkers, voor-afluisteringsmixertjes en dat soort handige tooltjes. Zolang het maar niet IN het uitzendsignaal pad zit.

Back