Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Waar gaat het nou nog over?![]()

Oh ja, ik bén trouwens een timide nerd, dat dan weer wel. Zeebonk van beroep, maar nietemin een timide nerd. Met brilletje ja. Full-option nerd.

Ik denk dat het in dit geval een klein meisje is op de pc van pappie.
Zo reageer je toch niet als je volwassen bent ?
Hé klikspaan, verrader.
Je bent een missie begonnen om mij in een kwaad daglicht te stellen, maar je weet nog niet wat je je daarmee op de hals hebt gehaald.
Als je graag een vendetta wilt kun je die krijgen, ben met jou nog niet klaar.
Name a time and a place, I will be there.
En neem dan gelijk je forum vriendjes mee, om bij uit te huilen.
Loser.
Wie is hier niet volwassen, gewoon kinderlijk om bij PF te klikken.
Waar staat dat ik iemand bedreig, zeg alleen dat sommigen van jullie achter de pc wel een behoorlijk grote bek over mij hebben, en als je het (wiseguy) lef hebt me maar eens persoonlijk te woord moet komen staan.
Vind ik niets stoers aan, zeg maar waar en wanneer, kan een leuk (jarre) rendez-vous worden.
Ben wat dat betreft wel wat gewend, denk dat je me behoorlijk onderschat.
Ik een timide nerd, denk dat je bij een afspraak behoorlijk zult schrikken, I'm waiting.
O ja, was ik vergeten.
Heb nog meer hobby's dan alleen analoge synths, kan ik dan persoonlijk komen demonstreren voor de liefhebbers.
Dit maal niet klikken bij de politie hoor!
Problemen die (wiseguy) veroorzaakt moet ie ook maar alleen oplossen, als een grote vent.
Oh ja, ik bén trouwens een timide nerd, dat dan weer wel. Zeebonk van beroep, maar nietemin een timide nerd. Met brilletje ja. Full-option nerd.
even een globale observatie van mijn kant: het hilariteits-niveau van het forum is er flink op vooruit gegaan t.o.v. 2 jaar terug!!ik vermaak me kostelijk