Wiseguy
Ouwe rot
Gast doe normaal.
Dit is voor zo iemand normaal.........
http://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/paranoide-ps.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gast doe normaal.
Wie is hier niet volwassen, gewoon kinderlijk om bij PF te klikken.
Waar staat dat ik iemand bedreig, zeg alleen dat sommigen van jullie achter de pc wel een behoorlijk grote bek over mij hebben, en als je het (wiseguy) lef hebt me maar eens persoonlijk te woord moet komen staan.
Vind ik niets stoers aan, zeg maar waar en wanneer, kan een leuk (jarre) rendez-vous worden.
Ben wat dat betreft wel wat gewend, denk dat je me behoorlijk onderschat.
Ik een timide nerd, denk dat je bij een afspraak behoorlijk zult schrikken, I'm waiting.
ik ben erg bang nu.Jah, zo krijg je nooit verkering............
![]()

met jou en maak je geen zorgen, zal een luier aantrekken voor het geval ik van angst in de broek plas.
Maar wel synths! Bergen synths!![]()

geachte heren moderatoren ( er zitten klaarblijkelijk geen dames bij, derhalve )
met verbazing volg ik nu al tijden dit topic.
reeds weken geleden had dit gesloten mogen worden.
waar gaat het nu over , een roze synth en daarbij enkele vetes die escalerend worden uitgevochten.
waar is die doortastende moderator die hier even een slotje op gooit?
heb de afgelopen tijd ( zelfs afgelopen week ) topics zien sluiten waar het echt veel minder heftig aan toe ging. misschien betrof het daar de goede handelsnaam van een meer geaccepteerd lid, het topic werd met gezwinden spoed niet alleen gesloten maar is zelfs geeneens meer toegankelijk voor nadere studie. is dit niet meten met 2 maten ?
derhalve, doe iedereen een lol en![]()