Synton Syrinx Kleuren

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Wie is hier niet volwassen, gewoon kinderlijk om bij PF te klikken.
Waar staat dat ik iemand bedreig, zeg alleen dat sommigen van jullie achter de pc wel een behoorlijk grote bek over mij hebben, en als je het (wiseguy) lef hebt me maar eens persoonlijk te woord moet komen staan.
Vind ik niets stoers aan, zeg maar waar en wanneer, kan een leuk (jarre) rendez-vous worden.
Ben wat dat betreft wel wat gewend, denk dat je me behoorlijk onderschat.
Ik een timide nerd, denk dat je bij een afspraak behoorlijk zult schrikken, I'm waiting.

Ik zal je nog een keer uit de brand proberen te helpen tegen beter weten in.....mensen die gevaarlijk zijn dreigen niet, die zeggen niks, praatjesmakers, die doen bla bla bla, mammie, zoals jij, ik raad je aan, voor jezelf dan, daar mee te stoppen, je maakt jezelf alleen nog meer belachelijk, als dat al mogelijk is en daarbij lach ik je gewoon vierkant uit, ook recht in je gezicht.
Het enige waar ik misschien van zou kunnen schrikken is je rotkop, je angstzweet en de vlekken ter hoogte van je kruis.
Daag kneusje :z ik ben erg bang nu.

Hé WISENEUS, geef je adres maar hoef ik niet hyves af te zoeken, scheelt me een hoop tijd.Verheug me echt op een rendez-vous :luv: met jou en maak je geen zorgen, zal een luier aantrekken voor het geval ik van angst in de broek plas.=(
En er dan niet vandoor gaan in je GENERAL LEE, Duke of Hazzard.

Jongens jongens, ik ga hier failliet aan de popcornrekening.

Doe eens volwassen. Als je een synth wil verkopen, doe dat dan gewoon. Omschrijf hem duidelijk en eerlijk. Vraag een prijs en laat de marktwerking de rest doen. Simpel en zonder dat het een soap wordt genre GTST meets de Flodders...

geachte heren moderatoren ( er zitten klaarblijkelijk geen dames bij, derhalve )
met verbazing volg ik nu al tijden dit topic.
reeds weken geleden had dit gesloten mogen worden.
waar gaat het nu over , een roze synth en daarbij enkele vetes die escalerend worden uitgevochten.
waar is die doortastende moderator die hier even een slotje op gooit?
heb de afgelopen tijd ( zelfs afgelopen week ) topics zien sluiten waar het echt veel minder heftig aan toe ging. misschien betrof het daar de goede handelsnaam van een meer geaccepteerd lid, het topic werd met gezwinden spoed niet alleen gesloten maar is zelfs geeneens meer toegankelijk voor nadere studie. is dit niet meten met 2 maten ?
derhalve, doe iedereen een lol en :slotje:

geachte heren moderatoren ( er zitten klaarblijkelijk geen dames bij, derhalve )
met verbazing volg ik nu al tijden dit topic.
reeds weken geleden had dit gesloten mogen worden.
waar gaat het nu over , een roze synth en daarbij enkele vetes die escalerend worden uitgevochten.
waar is die doortastende moderator die hier even een slotje op gooit?
heb de afgelopen tijd ( zelfs afgelopen week ) topics zien sluiten waar het echt veel minder heftig aan toe ging. misschien betrof het daar de goede handelsnaam van een meer geaccepteerd lid, het topic werd met gezwinden spoed niet alleen gesloten maar is zelfs geeneens meer toegankelijk voor nadere studie. is dit niet meten met 2 maten ?
derhalve, doe iedereen een lol en :slotje:

+1

:okdan:

en Amen.

Ik neem nog gauw even een popcorn-abonnement, voor deze dicussie verder gaat op Dumpert.

Komaan jongens,zag deze thread al verscheidene keren terug op de voorpagina verschijnen en het loopt uit de hand.
Begraaf a.u.b. het strijdbijl,ikzelf heb me ook 1 keer laten vangen door mijn emoties,
achteraf vond ik het stom,want er zijn vele meningen en je kan nooit volledig achter 1 lijn staan.
Maar elkaar willen het hoofd inslaan i.v.m met wat begon over kleur van een synth,dit gaat te ver.
Voor ieder zijn gezondheid denk ik,dat het verstandig is deze thread te sluiten,veel info is er niet of niet meer in te vinden ;-)

Bericht door een moderator:
Aangezien de zinvolle bijdragen aan het forum in deze thread onder het nulpunt zijn gezakt, gaat hij op slot. Helaas.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back