Synton Syrinx Kleuren

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Er is maar een reden dat jij bij mij geen OSCar of wat dan ook kunt kopen,
dat is namelijk: JIJ !, niets meer, niets minder, voor de rest boeit mij jouw
fantasiewereld zo weinig, ik maak er voor de rest ook geen woorden meer
aan vuil droom lekker verder.
Ik verkoop alleen troep en jij hebt me als eerste ontmaskerd, gefeliciteerd !

Het grote-waar-is-mijn-geld-wat-is-het-waard-wie-is-een-oplichter-forum hierzo.
Ben blij dat ik al mijn zooi kwijt ben, wat een gezeik hier altijd.
Ik wist al dat geld meer kapot maakte dan opbouwde maar op dit forum steekt dat wel de kop uit de laatste tijd.

Ben blij dat ik al mijn zooi kwijt ben, wat een gezeik hier altijd.
Ik wist al dat geld meer kapot maakte dan opbouwde maar op dit forum steekt dat wel de kop uit de laatste tijd.

:D

Zelf ben ik de laatste tijd juist steeds meer:
- tevreden met wat ik heb
- productiever met het maken van sounds en modules uitproberen
- een knakenpoetser omdat ik eigenlijk nooit teveel wil betalen en anders wacht ik wel een poos, totdat ik het 2e hands of voor een betere prijs kan vinden

:D

Beste Ralph, dit waren P.Forrest woorden niet de mijne,citaat :
Peter Forrest schreef:
>> Sounds excellent! Something as exceptional as this can attract some
​
>> serious bidding. I can think of a couple of people at least who would
​
>> be fighting for it.
​
>> It would be a pleasure to have it in the next VEMIA.

Nu tevreden, ik ben altijd eerlijk en fantastische verhalen laat ik aan anderen over.

​

Ik trek je verhaal ook niet in twijfel...ach wat boeit het ook...je hebt een mooi instrument in je bezit regardless of price....

Cheers!!

Ja en dan hebben we nog onze wiseguy die ik ken als Johnny Vintage.
Die een OSCar te koop had staan op MP een paar maand terug, en waar ik wel belang stelling in had ondanks de te hoge marktprijs van 1750 euro.
Toen ik hem echter vroeg (wat normaal is) om hem uitgebreid te mogen testen en dat hij daar wel een bepaalde handelingen voor moest verrichten (oa:fabriekspresest laden op de 36 geheugenplaatsen om te kunnen controleren of de backup battery leeg of de geheugenchip kapot is) voordat ik naar Veldhoven zou komen, wou hij niet aan meewerken.
Daar komt bij dat hij er twee had, één v/d eersten (serienr 0004) met nadien ingebouwde midi en een orginele latere midi.
Hij had de eerste op Mp te koop staan, maar ik mocht de latere ook hebben.
Hij zou me de foto's mailen, maar dat duurde allemaal te lang, toen vroeg ik hem of hij onderdelen (print) aan het omruilen was om zo zelf de beste OSCar samen te stellen en te houden.
Omdat ik het allemaal zeer verdacht vond (dat het zo lang duurde) en zulke dingen (onderdelen omruilen) al eerder had meegemaakt.
Toen werd hij boos en wou me ondanks dat ik m'n excusses heb aangeboden de OSCar niet meer verkopen.
Dus moet er wel meer aan de hand zijn geweest met de OSCar als je niet wilt mee werken aan een uitvoerige test.
Kwam op mij zeer vreemd en raar over.
Daar komt bij dat hij ook een syrinx heeft (die v/d test in interface) en mij vertelde dat ze inderdaad veel te duur waren en ook de klank niet echt bijzonder was, en dat ik hem maar beter kon verkopen.
Terwijl hij er vroeger al eens eerder een syrinx heeft gehad en verkocht heeft en deze (uit interface test) opnieuw heeft aangeschaft.
Vind ik nogal tegenstrijdige uitspraken, en in een eerder citaat zei hij nog dat hij het vreemd vond dat mijn titanen meer waard was dan zijn zwarte, en nu zegt hij weer: Als er maar 8 ooit van gemaakt zijn, hoe kun je dan praten over gemiddelde prijzen ?
Meer hoef ik niet te zeggen, als iemand bij mij wil kopen mag hij de gehele dag testen als hij dat wil, ik heb alleen apparaten die zich in nieuwstaat bevinden en ook echt 100% werken, anders zou ik een oplichter zijn,of het in ieder geval melden dat er iets niet helemaal naar behoren werkt.
En nogmaals dat van die 6000 euro wist ik ook wel dat dat veel te hoog gegrepen was, kon het allicht proberen, en het is toch (jammer) niet gelukt.
Vind het wel leuk dat ik daardoor hier op dit forum veel stof heb doen opwaaien en de rubriek en discussie over de SYRINX er alleen maar langer door wordt.
Later.

Wel een beetje een discutabele reactie dit hoor..
Ik heb veel synthesizers verkocht en ook een paar keer gezegd "sorry aan jou wil ik niet meer verkopen" puur omdat sommige kopers helemaal dolgedraaid zijn...

Doet het instrument het? ziet het er goed uit? alle functies ok?....dan prijs afspreken, geld neer tellen en meenemen...Daar zit niks tussenin.

Klanten die klagen over "niet de originele schroeven in bodenplaat etc" daar kan ik helaas niks mee...

Klanten die klagen over "niet de originele schroeven in bodenplaat etc" daar kan ik helaas niks mee...

nou da's nou precies waar ik dus wel op let.
ik verkoop misschien klotespullen, garantie tot net niet de voordeur, maar de schroeven zijn orgineel, tenminste die van de bodemplaat.
ik hou er niet van om lui te tillen.
( liever energiek )

nou da's nou precies waar ik dus wel op let.
ik verkoop misschien klotespullen, garantie tot net niet de voordeur, maar de schroeven zijn orgineel, tenminste die van de bodemplaat.
ik hou er niet van om lui te tillen.
( liever energiek )

Ik bedoel te zeggen dat ik soms kopers heb gehad die zo ver gaan in hun aankoop eisen dat ik er onmogelijk aan kan voldoen...
Ik heb nooit iemand genaaid of in de piepzak laten zitten maar soms kom je er op voorhand gewoon niet uit!!!

ik begreep hem, maakte "n geintje
inderdaad , het moet ook wel normaal blijven, soldeerverbindingen controleert u thuis maar of anders niet

tsjeezuz, altijd als deze gozer een pimpelpaarse syrinx aanbied gaat dit hele forum op tilt.
ik zou zo ondertussen zeggen,
geef het de aandacht die wilders verdient,................... geen.............................

het is verder qua klank nogal een kutsynth.

:mega:

tsjeezuz, altijd als deze gozer een pimpelpaarse syrinx aanbied gaat dit hele forum op tilt.
geef het de aandacht die wilders verdient,................... geen.............................

nou , als z'n laatste wens is vervuld zal er rust heersen !

Oh leuk, nu wordt het een politieke discussie......wacht ff......ff chips en bier pakken
effe de spuitbus met kleurspoeling door het haar, spliff aan en gaan met die banaan

Volledig mee akkoord.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back