Ernst_Hill
Gepokt en gemazeld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Op onderstaande pagina staan een aantal demo geluiden. Blader naar beneden voor de Syrinx.
http://www.sequencer.de/moogulatorium/Moogulatorium Specials
Staat allemaal in eerdere posts...
they play with fire.
Heb al eerder aangegeven dat er op dit forum leugens worden verteld en feiten worden verdraaid, en het dan een ander in de schoenen proberen te schuiven.
Bepaalde lieden hier houden elkaar bovendien de handen boven het hoofd.
Dacht dat dit forum bedoelt was om een gemeenschappelijke passie te delen en ervaringen uit te wisselen, zat er blijkbaar volledig naast.
en wat voor een ervaringen , echt man ..Dacht dat dit forum bedoelt was om een gemeenschappelijke passie te delen en ervaringen uit te wisselen,
D

Tja, who plays with thethey play with fire.
Of in Nederlands, wie kaatst kan de bal terug verwachten.
Ik wil niet eens kopen bij iemand die een korte test van pak weg een half uur weigert, dat zegt me al genoeg over de technische staat van het instrument.
Dat betekend ook weer niet dat het apparaat gedemonteerd moet worden om te kijken wat er in zit, dat gaat inderdaad te ver en kan ik onze sunny pedaal volledig gelijk geven.
Heb m'n connecties overal in Europa om in te kopen, ben echt niet van bepaalde zielige roddelende ouwe wijven afhankelijk, en wat de veelbesproken syrinx van me betreft.
BEDANKT VOOR ALLE AANDACHT, of hij nou blijft of gaat.
De commotie die is ontstaan op dit forum is al een half jaar geleden begonnen door bepaalde lieden die donders graag een (bijna gratis) syrinx willen hebben, en mij probeerden belachelijk te maken uit afgunst.
En waar heeft dit toe geleid, een boel shit.
Heb al eerder aangegeven dat er op dit forum leugens worden verteld en feiten worden verdraaid, en het dan een ander in de schoenen proberen te schuiven.
Bepaalde lieden hier houden elkaar bovendien de handen boven het hoofd.
Dacht dat dit forum bedoelt was om een gemeenschappelijke passie te delen en ervaringen uit te wisselen, zat er blijkbaar volledig naast.
Ik heb er in ieder geval geen slapeloze nachten van, en ga m'n kostbare tijd hier op het forum niet meer verspillen.
Ga mooi van m'n speeltjes genieten, en kan er verder alleen maar om lachen.
Hahahahahahahahahaha![]()
Daar heb jij geen hulp bij nodig.en mij probeerden belachelijk te maken
Daar heb jij geen hulp bij nodig.
vroeg ik me ook al af, misschien spelen de acute emoties in dezen nu ook even mee in de beoordeling ?

Ik wil het vanaf nu ook niet meer over de syrinx hebben, is al genoeg ellende door ontstaan en zal op dit forum de volgende keren mijn ervaringen over de fantastische Roland SH-5 delen.
Heb hem al 3 maanden maar heb er tot op heden nog weinig tijd voor gehad, wat ik al wel kan verklappen is dat ik geen andere synth ken die een zo mooi klinkend band-pass filter heeft, nee ook niet de syrinx met z'n 2 formant band-pass filters.
En hij is ook nog eens zeer flexibel, en je kunt veel dingen naar eigen behoefde routen.
Later.

mmm, hij heeft wel een punt.
Er zijn hier op het forum aardig wat eng nekken die elkaar de hand boven het hoofd houden.
haha