• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Te Koop] Roland SH-2000 + TR-727

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

equate

Ouwe rot
nog wat te koop:

Roland SH-2000 vintage analoge synth in perfecte staat: € 250,-

geschiedenis van de gear (zover ik weet):

- SH-2000: van MonoPoly geweest, verkocht aan Schaapje en nu weer bij mij aanbeland...

equate

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door 6 trak
t'is dus eigenlijk gewoon een orgel met presets en als extra heb je modulatie op het filter als ik het goed gelezen heb...
loik dat je er ook nog een 727 bij doet

van vintagesynth.org:

The SH-2000 is a very old and limited but funky analog synth. It has a bunch of preset sounds selected from those ugly green, red and white buttons beneath the keyboard. The sliders give you control of the filter cut-off, resonance, modulation, and sustain. Amazingly however, this 1973 synth has aftertouch which can be assigned to the filter or pitch or to the 'GROWL' sound (growling is what this synth is best for). The SH-2000 is great for squeaky effects and growling bass notes. It is used by Norman Cook (Fatboy Slim, Mighty Dub Kats).

Iets meer dan modulatie dus...

Overigens, de Tr-727 is al besproken.

De Sh-2000 alleen mag weg voor 250 euro !

equate

t'is dus eigenlijk gewoon een orgel met presets en als extra heb je modulatie op het filter als ik het goed gelezen heb...
loik dat je er ook nog een 727 bij doet

Ja, net zoals de Yamaha CS60 en CS80, Roland Promars MRS-2, de Teisco 100P etc. etc. Allemaal orgels... :stupid

Origineel geplaatst door equate
van vintagesynth.org:

The SH-2000 is a very old and limited but funky analog synth. It has a bunch of preset sounds selected from those ugly green, red and white buttons beneath the keyboard. The sliders give you control of the filter cut-off, resonance, modulation, and sustain. Amazingly however, this 1973 synth has aftertouch which can be assigned to the filter or pitch or to the 'GROWL' sound (growling is what this synth is best for). The SH-2000 is great for squeaky effects and growling bass notes. It is used by Norman Cook (Fatboy Slim, Mighty Dub Kats).

precies... die text had ik dus ook (goed) gelezen 8)

precies... die text had ik dus ook (goed) gelezen 8)

tja..maar om het nu een orgel met extra modulatie mogelijkheden te noemen....
mwaa... vind ik weer een beetje kort door de bocht.

Doet me denken aan een vriendinnetje van me die eens op bezoek was:
"Hee, jij hebt echt veel orgeltjes !" (.....)

'tis qua :luv: nooit iets geworden..dat snap je wel

;)

equate

Is nie echt verkocht?

Is nie echt verkocht?

Ik wilde even weten of die Sh2000 nu echt weg is. Ik heb er van het weekend een aan het werk gezien op Noorderslag en dat was heel erg vet. Ik wil er heel graag eentje.

Laat me even weten.

Groeten,

Kokos

Uh ja, hoe zit het nu met de 727. Hij staat wel in de titel, maar verder wordt hij niet vernoemd.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back