[S3*u@1 trance] Welcome to my orgasm

Afgaande op de titel zou ik iig meer verwachten, ;-), maar om opbouwende kritiek te leveren:

1) Het komt allemaal erg eentonig over, breng meer variaties aan. Stop de melodie eens en gooi wat onverwachts er door.
2) Mix is ook erg iel, verander ook eens met volumes van de vershillende sporen.
3) Drums etc. vragen meer aandacht

Samenvattend: Om het een track te noemen moet er denk ik nog veel gebeuren, maar dat is ook gelijk de uitdaging.

Succes!

VasC

zit zo weinig in he

wanneer wordt je muziek eens zo goed als je zegt dat het is

zit zo weinig in he

wanneer wordt je muziek eens zo goed als je zegt dat het is

veel mensen geven ook positieve feedback heh?

beetje vreemd dat altijd dit forum is dat loopt te zeggen ja SLECCCHHHHTT. iets met jullie oren of zo? hardcore gewend misschien?

Beetje een rommeltje allemaal, eigenlijk. Er schommelt van alles van links naar rechts, maar 't gaat niet ergens naar toe, en wat er op 1:51 gebeurt lijkt me eerder een foutje van je software dan iets anders.

:erm: Uhhm, 'k Vind 't niet al te veel..
Beetje eentonig/irritant dat mid-hoog sequencetje (sampletje?) dat continu doorgaat.
Die 'break' op 't end (rond 1:50) vind ik een beetje 'net niet' qua timing en type..maar goed ken smaak zijn.

beetje vreemd dat altijd dit forum is dat loopt te zeggen ja SLECCCHHHHTT. iets met jullie oren of zo? hardcore gewend misschien?
Als je niet van kritiek houdt / tegen kan, waarom plaats je 't dan hier wel iedere keer?

Overigens heeft 't niet al te veel met slecht gehoor te maken in mijn geval: ik baseer m'n mening over nummers zelden op opname kwaliteit; anders zeg ik dat er wel bij ;)

Beetje een rommeltje allemaal, eigenlijk. Er schommelt van alles van links naar rechts, maar 't gaat niet ergens naar toe, en wat er op 1:51 gebeurt lijkt me eerder een foutje van je software dan iets anders.
toch erg he hoeveel hooi jullie hier op jullie vork nemen.

:erm: Uhhm, 'k Vind 't niet al te veel..
Beetje eentonig/irritant dat mid-hoog sequencetje (sampletje?) dat continu doorgaat.
Die 'break' op 't end (rond 1:50) vind ik een beetje 'net niet' qua timing en type..maar goed ken smaak zijn.

Als je niet van kritiek houdt / tegen kan, waarom plaats je 't dan hier wel iedere keer?

Overigens heeft 't niet al te veel met slecht gehoor te maken in mijn geval: ik baseer m'n mening over nummers zelden op opname kwaliteit; anders zeg ik dat er wel bij ;)

uit fierheid? over je oren bedoel ik dat niet maar het soort muziek. niet dat het wat uitmaakt. ik ben al jaren niks anders meer gewoon vanuit deze hoek. Vraagje nog. waarom wordt je zo jaloers dat je het MOET afkraken? succes heeft het toch. ik zet het hier neer voor degenen die WEL graag goede trance horen, niet degenen die overal een mening over hebben.

Dit is niet mijn ding maar ik snap al die negatieve reakties niet zo goed. Goed, er wordt typisch gereageerd maar daar zit toch wel een kern van waarheid in vind ik.

Het blijft me verbazen dat mensen een track posten, daar feedback op krijgen (wat normaal gesproken je doelstelling is als je een track post volgens mij) en als die feedback dan niet positief is meteen er bovenop springen.

Houd je muziek dan lekker voor jezelf. Dan hoeft iedereen die de moeite genomen heeft om een track te luisteren en te reageren ook al dat gezeik niet te ontvangen van een gefrustreerd persoon die had verwacht dat iedereen de track wel positief zou ontvangen.

Ik heb zelf ook geluisterd maar ga geen commentaar geven om dat gezever nog meer te voeden. Ik hoop in ieder geval dat deze draad bevestigd wat al vaker is uitgesproken.......

Maar goed. misschien moet je iets anders met de feedback doen dan er tegenin gaan.Er staan denk ik voldoende valide opmerkingen tussen om die track een stuk interessanter te maken dan nu. Maar ja....als je je energie liever in hier tegen elke reply ingaan stopt is dat een eigen keuze. Als je goed oplet in alle reacties hoor je niemand zeggen dat het idee van de track slecht is....alleen in plaats van te proberen niet alleen het idee maar ook de track goed te krijgen stop je je energie in elke reactie beantwoorden met een tegenbericht.

De toon is her en der misschien wat ongelukkig (maar dat zijn we inmiddels wel gewend en de topicstarter weet hier zelf ook prima over mee te praten) maar de boodschap is wel correct.

Laatst gewijzigd:
Als mensen hier wat gepaster zouden reageren dan zouden wellicht meer mensen hier hun tracks neer durven zetten.

Als mensen hier wat gepaster zouden reageren dan zouden wellicht meer mensen hier hun tracks neer durven zetten.

Daar ben ik het 100% mee eens. Maar dat geld niet alleen voor replies op tracks maar ook voor posters van tracks. En ook nog eens voor niet track gerelateerde posts. Gewoon gepaster in het algemeen.

Ik ben er toch wel van overtuigd dat het de topicstarter precies hierom te doen is. Dan zeg ik: :doei:

Dit soort reakties maak je los bij iemand met zoveel kritiek. Geef opbouwende kritiek, heeft men meer aan.

Back