http://www.soundclick.com/bands/default.cfm?bandID=483533
a refreshing breaze of new tech trance for ya'll
a refreshing breaze of new tech trance for ya'll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Sorry ik vind het ook niet veel soeps. Nog te slecht om er serieuze feedback op te geven eerlijk gezegd..
PS: 'trust' schrijf je zonder h![]()
zit zo weinig in he
wanneer wordt je muziek eens zo goed als je zegt dat het is
ik sluit me hier volledig bij aan
best slecht eigelijk, maar dat ik gedeeltelijk persoonlijk. tech trance is leuk om te luisteren maar dit helaas niet
Uhhm, 'k Vind 't niet al te veel.. Als je niet van kritiek houdt / tegen kan, waarom plaats je 't dan hier wel iedere keer?beetje vreemd dat altijd dit forum is dat loopt te zeggen ja SLECCCHHHHTT. iets met jullie oren of zo? hardcore gewend misschien?

toch erg he hoeveel hooi jullie hier op jullie vork nemen.Beetje een rommeltje allemaal, eigenlijk. Er schommelt van alles van links naar rechts, maar 't gaat niet ergens naar toe, en wat er op 1:51 gebeurt lijkt me eerder een foutje van je software dan iets anders.
Uhhm, 'k Vind 't niet al te veel..
Beetje eentonig/irritant dat mid-hoog sequencetje (sampletje?) dat continu doorgaat.
Die 'break' op 't end (rond 1:50) vind ik een beetje 'net niet' qua timing en type..maar goed ken smaak zijn.
Als je niet van kritiek houdt / tegen kan, waarom plaats je 't dan hier wel iedere keer?
Overigens heeft 't niet al te veel met slecht gehoor te maken in mijn geval: ik baseer m'n mening over nummers zelden op opname kwaliteit; anders zeg ik dat er wel bij![]()
Als mensen hier wat gepaster zouden reageren dan zouden wellicht meer mensen hier hun tracks neer durven zetten.