fjoesz
Gepokt en gemazeld
sorry
mijn reaktie was niet alleen op de track, maar ook op de persoon achter de track en diens uitspraken.
bij een ander persoon had ik denk ik anders gereageerd.
ik zal er in het vervolg op letten.
opbouwende kritiek:
- anders dan anders is meer dan de helft goed getimed
misschien de puntjes op de i nog? 
- waar is het orgasm dan? of is je orgasm deze draad met de lekkere aandacht die je weer weet te krijgen?
van mij zou het wel ergens heen mogen gaan, zie ook het volgende puntje
- ik mis een verhaal. dat hoeft re misschien niet per se in te zitten, maar dan zou het een mooi schilderij moeten zijn
mijn 3e puntje lijkt misschien wat vreemd maar ik heb een cursus trensmotaal gedaan, dus no worries, hij snapt het wel
mijn reaktie was niet alleen op de track, maar ook op de persoon achter de track en diens uitspraken.
bij een ander persoon had ik denk ik anders gereageerd.
ik zal er in het vervolg op letten.
opbouwende kritiek:
- anders dan anders is meer dan de helft goed getimed

- waar is het orgasm dan? of is je orgasm deze draad met de lekkere aandacht die je weer weet te krijgen?
van mij zou het wel ergens heen mogen gaan, zie ook het volgende puntje- ik mis een verhaal. dat hoeft re misschien niet per se in te zitten, maar dan zou het een mooi schilderij moeten zijn
mijn 3e puntje lijkt misschien wat vreemd maar ik heb een cursus trensmotaal gedaan, dus no worries, hij snapt het wel
koffie

(Ik kan trouwens toch geen wijs uit dat 'nederlands' van Transmo6 (heb echt mijn best gedaan), dus snap ook niet wat ie allemaal bedoelt eigenlijk...)