[S3*u@1 trance] Welcome to my orgasm

sorry

mijn reaktie was niet alleen op de track, maar ook op de persoon achter de track en diens uitspraken.
bij een ander persoon had ik denk ik anders gereageerd.
ik zal er in het vervolg op letten.

opbouwende kritiek:

- anders dan anders is meer dan de helft goed getimed :okdan: misschien de puntjes op de i nog? :D

- waar is het orgasm dan? of is je orgasm deze draad met de lekkere aandacht die je weer weet te krijgen? :) van mij zou het wel ergens heen mogen gaan, zie ook het volgende puntje

- ik mis een verhaal. dat hoeft re misschien niet per se in te zitten, maar dan zou het een mooi schilderij moeten zijn

mijn 3e puntje lijkt misschien wat vreemd maar ik heb een cursus trensmotaal gedaan, dus no worries, hij snapt het wel

.. Vraagje nog. waarom wordt je zo jaloers dat je het MOET afkraken? succes heeft het toch. ik zet het hier neer voor degenen die WEL graag goede trance horen, niet degenen die overal een mening over hebben.

:D Ik MOET niks afkraken en zéker niet omdat ik jaloers zou zijn.
'k Ben zelden jaloers, zelfs niet op de prachtige studio's die andere hebben of het MEGA-succes dat sommige hebben.

Overigens boeit het me echt geen ruk wie of hoe de maker van een muziekstukje is, of ie nou de door-iedereen-aanbeden, sympathieke wereld goser/dame is of de vanochtend begonnen tiener met een pentium 1 peeceetje is. Als ik 't muziekje mooi vind of lelijk vind, dan zeg ik dat eerlijk.

Tips ken ik zo gauw niet geven, omdat ik zelf er nog te weinig mee bezig ben (qua opname). Dus waarom zou ik dan zeggen hoe iets beter moet?

Frapant vind ik alleen dat ook jij iedereen die negatief reageert over 1 kam scheert.
Uiteraard zitten er wel een paar figuren bij die STANDAARD zeggen dat alles wat (in dit geval) jij maakt BAGGER is.. Dat vind ik ook triest.

Maar goed, als ik zin heb om iets van je te beluisteren, blijf ik gewoon m'n mening geven, en echt niet alleen maar negatief om je te f**ken of alleen maar positief om je tevreden te houden.

Enfin.. :koffie: koffie

toch erg he hoeveel hooi jullie hier op jullie vork nemen.

Ik stel hoge eisen en ik ben een zeikerd. Vandaar dat ik zelf weinig tot niks maak en vrijwel altijd wel wat op andermans werk heb aan te merken, en dat ik als ik 't even niet hoef me van commentaar onthoudt. Ik denk voornamelijk vanuit "als ik dit nou zelf had gemaakt, zou ik er dan trots op zijn?".

Maar als je wil dat ik er een riemiks van maak zodat jij kritiek mag leveren, mij goed :).

Ik stel hoge eisen en ik ben een zeikerd. Vandaar dat ik zelf weinig tot niks maak en vrijwel altijd wel wat op andermans werk heb aan te merken, en dat ik als ik 't even niet hoef me van commentaar onthoudt. Ik denk voornamelijk vanuit "als ik dit nou zelf had gemaakt, zou ik er dan trots op zijn?".

Maar als je wil dat ik er een riemiks van maak zodat jij kritiek mag leveren, mij goed :).

dat mag maar ik ben niet zo goed in kritisch denken, ik denk liever na over de sound

nou the island amoras is ook zoiets denk ik

ah, een fan. Dat waardeer ik. Die track heb ik nog geen twee weken terug geupload en stond alleen nog maar op me myspace.com.

Ik zal me eigen comments meenemen naar me volgende track.

ps. neem even een andere username. ben bang dat mensen je hierna niet meer zo serieus nemen.

ah, een fan. Dat waardeer ik. Die track heb ik nog geen twee weken terug geupload en stond alleen nog maar op me myspace.com.

Ik zal me eigen comments meenemen naar me volgende track.

ps. neem even een andere username. ben bang dat mensen je hierna niet meer zo serieus nemen.

myspace ja leuke plek trouwens, wat gebruik je voor je drums, is dat een drumcomputer, of gebruik jij samples, ik kan alleen daar iets over vragen aangezien er NIETS anders in je muziek zit.

ja zeg comments in een track steken. interessant avantgardistisch principe. doe dat.

ps: ah dat is maar een gedacht, van jou daarentegen hoor ik nooit iets meer. dat staat al vast. track staat op 9 en 45 in trance en electronica charts.

JA :frons:

wil je wel even on-topic blijven trensmo

topicstarter post een track, geef opbouwende kritiek of reageer lekker niet :smeris:

heb gisteren even geluisterd

vond het een poging tot psytrance soms..

zitten wel afentoe leuke sounds en toffe ideeën in, maar het idee en de algehele klank is dat niet..
constructiever dan dat kan ik niet bijdragen

snap het hele ophef hier niet, maar het zijn verhitte synthforum tijden heb ik begrepen

Gelieve niet meer te reageren, verspilling van webspace. Deze jongen denkt gewoon grappig te zijn. Het is waarschijnlijk een forumlid die onder een andere naam zich loopt te vervelen. Hij noemt zichzelf BANNED GOD, woont in REET.

Laat dit topic aub verdwijnen naar beneden verdwijnen en nooit meer terugkomen.

joehoe :doei:

...woont in REET. ..

Uhh,,... 't Bestaat gewoon hoor..

Reet is een deelgemeente van de gemeente Rumst in de Belgische provincie Antwerpen (arrondissement Antwerpen). Reet was een zelfstandige gemeente tot einde 1976. Reet heeft een oppervlakte van 9,47 km� en telde in 2004 6873 inwoners.

Maar goed.. voor de rest :D

Dit is niet mijn ding maar ik snap al die negatieve reakties niet zo goed. Goed, er wordt typisch gereageerd maar daar zit toch wel een kern van waarheid in vind ik.

Als ik het goed begrijp doet mr trancemo zich altijd superieur voor en kraakt werk van andere af, terwijl zn eigen werk (ook) niet al te goed is (om t mild uit te drukken) .
Vervolgens post ie dan trots zn muziek en trekt t dan totaal niet dat mensen het maar niks vinden, het zou niet hun ding zijn, ze hebben iets aan de oren of zouden jaloers zijn etc. etc.

anyways als ik een suggestie mag doen..

misschien is dit iets voor de maak bewust een kut nummer thread?
want ik geloof eigenlijk niet dat je hier je best op heb gedaan (al is t idee wel grappig)..

Laatst gewijzigd:
Edit: sorry ik zag de laatste pagina niet anders had ik niet meer gereageerd :)

Grappig dat zo'n track als deze zoveel feedback krijgt terwijl een hoop andere (serieuze) tracks het met 0 of 1 reactie moeten doen.. beetje jammer.. Daarbij hoeft men hem mijns inziens niet te verdedigen aangezien hij duidelijk ook geen respect heeft voor anderen..

Voor de rest stel ik voor om het hierbij te houden met de reacties, beetje nutteloos om hier op door te blijven gaan lijkt me :erm: (Ik kan trouwens toch geen wijs uit dat 'nederlands' van Transmo6 (heb echt mijn best gedaan), dus snap ook niet wat ie allemaal bedoelt eigenlijk...)

Bij deze dan:

-----EINDE TOPIC----- ;)

Gelieve niet meer te reageren, verspilling van webspace. Deze jongen denkt gewoon grappig te zijn. Het is waarschijnlijk een forumlid die onder een andere naam zich loopt te vervelen. Hij noemt zichzelf BANNED GOD, woont in REET.

Laat dit topic aub verdwijnen naar beneden verdwijnen en nooit meer terugkomen.

joehoe :doei:

je VER-GAT mijn quote: over tHrust assholes en zo. dan valt je Eurocent zo wel.

haha wat een lol hier :D. Kostelijk vermaakt met alle reacties hier...

Het enige wat mij opviel was het volgende: "Store: buy this mp3 for $0.75 USD 0.75 single "

Je zou er maar 0,75 USD voor betalen :D

haha wat een lol hier :D. Kostelijk vermaakt met alle reacties hier...

Het enige wat mij opviel was het volgende: "Store: buy this mp3 for $0.75 USD 0.75 single "

Je zou er maar 0,75 USD voor betalen :D

zou wel tof zijn eh? in ieder geval als ik 1 kopie verkoop laat ik het weten alsof het een overwinning is op de armoede in de derde wereld. dat is namelijk schokkend nieuws. niet dat het een slecht nummer is, integendeel, maar het feit dat tegenwoordig niemand meer muziek lijkt te kopen

edit: buiten mij UITERAARD

Back