taurus moog

De taurus!
Beestachtig.... Zulke prachtig dikke bassline's haal je volgens mij nergens anders uit. :{ Jammer dat mijn budged niet zover rijkt.. :P

Ik denk dat de prijs niet super raar is.
Ik heb wel is een Taurus voor 1900 euro verkocht.
En dat was volgens mij te laag want hij was binnen een poep en een scheet verkocht.

Ik denk dat de prijs niet super raar is.
Ik heb wel is een Taurus voor 1900 euro verkocht.
En dat was volgens mij te laag want hij was binnen een poep en een scheet verkocht.
hoi !
nou ik vind het wel erg veel geld voor een monosynth.
gaat hij nu echt lager dan de mini?

Ja ik denk dat het er gewoon voor betaald word.
Monofoon of Polyfoon heeft hier niks mee te maken.
$5000 voor een Buchla 259 vco is ook veel geld maar word er ook gewoon voor betaald.

$5000 voor een Buchla 259 vco is ook veel geld maar word er ook gewoon voor betaald.

Ik denk dat dit wel wat te gewoon uitgedrukt is.

Read Comments: https://www.blogger.com/comment.g?blogID=17775202&postID=8722823326800353156

3000 & reserve not reached,zogezegt heeft die em voor 50% meer verkocht

volgens mij heeft die em gewoon nog thuis staan mischien..

Ook erbij melden dat het om een NOS exemplaar gaat indien die em heeft verkocht aan hoge prijs!
Dus 5000USD is niet zomaar de gewoone gangbare prijs voor een 259 zou ik zo zeggen.

Wel is waar dat die moog pedals hoog gaan tot bijna 3000e zelfs dacht ik er gezien te hebben.

blijft de vraag staan of een mini niet even "diep" kan.
heeft iemand wel ooit eens geprobeerd enige presets van de taurus na te maken , en zo ja hoe was het resultaat?

Taurus vco's en Minimoog vco's zijn niet echt met mekaar te vergelijken. Ik zou ze eerder in de buurt van de 901 zien.
Maar de Taurus heeft inderdaad een "ander" soort laag dan de Mini.

de Taurus heeft inderdaad een "ander" soort laag dan de Mini.
interessant, leuk (weer) eens te horen. ben wel benieuwd naar meer info, zal het toch met m'n mini moeten oplossen, heb "even" geen 2 mille liggen. :kimono:

ik weet wel zo eentje staan ergens ,kan voor 1500e of zo ,of mischien minder wel geregelt worden.
Ik wil wel nog enkel zeldzame Roland 100M modules erbij...

Taurus vco's en Minimoog vco's zijn niet echt met mekaar te vergelijken. Ik zou ze eerder in de buurt van de 901 zien.
Maar de Taurus heeft inderdaad een "ander" soort laag dan de Mini.

hoe komen gasten erby dan dat een moog taurus eigenlijk een rogue op een :stupid stokje is ,...??

of hebkt nou over de taurus 2
:frons:
is dat wel dus een rogue - dan zijn die nog meestal stukken duurder dan een rogue

en valt bv een voyager helemaal int niet .... ofist gewoon de mate van karakteriestiek .....heid wat mensen willen horen in t egte bass moog / taurus geluid

geloofme ...mn moog [x2] kan een behoorlijk portie laag uitpersen ...zoveel dat niks meer past ,...qa drums ofs ,..
maar ik zoutoch egt vel liever een rme ofso hebben
flexie is mn keyword

Back