Eindhoovensche synthesizerenthousiastelingenmeeting (bierrr)

Oeps.... dan laat je i-net (en dus ook SF) even een paar dagen links liggen en dan mis je misschien wel een gezellig uitje.
ik heb ook voor het eerst in jaren koninginnedag overgeslagen, anders was ik nog wel op het lichtplein beland. Maar ik had het druk met burgerl*llen-tuinieren.
Was het gezellie ?

....
Was het gezellie ?

Man man.. gelukkig hadden ze oordoppen!
:D Stond (weer) lekker hard.

Wel gezellig en totaal misschien een druppel of 8 regen gehad, ondanks dat 't er soms wat dreigend uitzag.. toppie dus :)

Attachments

• lichtplein.JPG
    lichtplein.JPG
    26,8 KB · Bekeken: 80
Het was gezellig! Nog bedankt voor het pilske!

Da's best een artistiek verantwoorde foto Zoid ! :okdan:

Het Lichtplein is wel een beetje de kermis van Eindhoven op koninginnedag: 2 of 3 podia die ieder voor zich proberen de andere podia van het plein te blazen. (dat podium op de trappen wint meestal :) ) Wel altijd gaaf daar.
Maf trouwens: ik heb de hele dag buiten gebivakkeerd, hooguit een paar km van het lichtplein af, en heb zelfs die 8 druppels gemist. 8)

Het was gezellig! Nog bedankt voor het pilske!

:D geen probleem

Da's best een artistiek verantwoorde foto Zoid ! :okdan:
Dank, en dat met een GSM-etje..! :D

Het Lichtplein is wel een beetje de kermis van Eindhoven op koninginnedag: 2 of 3 podia die ieder voor zich proberen de andere podia van het plein te blazen. (dat podium op de trappen wint meestal :) )..
Ja, dat is wel een beetje zo..al is 't "probleem" alleen maar hoorbaar als je echt tussen de 2 / 3 podia staat (of er moet net een rustig stukje zijn op 1 van de podia, dan hoor je de andere ook een beetje).

Overigens was 't eindje (parkeergarage) ook zeker gezellig. :)

Bij de Effenaar hielden ze zich braaf (als enige..?) aan de gemeenteverordening dat het niet harder mocht dan 95 dB.
Zonde, 't kwam af en toe NET niet helemaal over.. Lokatie zo aan 't vijvertje is echt wel gezellig :D

Zeg heren.

Toch nog eens proberen een datumpje te prikken voor de good old Baron dan maar? Vrijdag 26 september?

Back