Synth met stem in verwerkt.

Voor de nog verdere volledigheid: Rachels Song komt alleen op de soundtrack van Blade Runner voor en niet in de film zelf

The Future Sound of London heeft anders ook samples en stukken van de soundtrack uit Blade Runner gebruikt.
Evenals de cd "The Fires Of Ork" welke redelijk vol zit met samples uit de film (zelfs de titel van de cd komt uit de film)

Erg kort door de bocht om te zeggen dat je van Blade Runner af moet blijven.

"If only you could see what I've seen with your eyes"

ps: helaas kan ik de track hier op m'n werk niet afluisteren..

de hoes van de "the fires of ork" ook (een tunnel in LA)
van bladerunnen blijf je gewoon af of je laat je er door inspireren ;)

Hmm....de hoes van mijn Fires of Ork cd is groen
B00002MVW5.01.MZZZZZZZ.jpg

Bij de weg, ik heb de 5 disc editie van blade runner...blijft een geweldige film

Hmm....de hoes van mijn Fires of Ork cd is groen
B00002MVW5.01.MZZZZZZZ.jpg

Bij de weg, ik heb de 5 disc editie van blade runner...blijft een geweldige film

je hebt i.d. gelijk, heb net ook even gekeken... zit ff met een andere cd met die tunnel hoes, van pete namlook wellicht... ach en wee.

die 5 disc editie moet ik nog steeds aanschaffen, een must have voor mij. 8~

Aaah....zie ik daar nog iemand die het werk van Peter Kuhlman verzameld?

Overigens bezorgt Rachels Song mij nog steeds rillingen iedere keer als ik het nummer hoor.
Zoveel emotie overbrengen zonder woorden te gebruiken...

En de Future Sound of London track waar Rachels Song in verwerkt is heet "My Kingdom"....ook een fantastisch nummer

Rachel's Song, Blade Runner film en soundtrack, FSOL, allemaal briljant... Fijn om weer even aan herinnert te worden :)

Vocaloid klinkt erg synthetisch. Beste stemmen die ik tot nu toe uit een vst heb zien komen is uit Symphonic Choirs van East West.
Via de word builder kun je de stem laten zeggen/zingen wat je wilt. Erg mooi.
http://www.eastwestsamples.com/details.php?cd_index=963

Beste stemmen is nog licht uitgedrukt.:D

Ik vraag me af of de jv-serie ook met zoiets goeds kan komen als expansionboard:D.

Acces Virus Heeft Toch Ook Vocoders Waar Je Gekke Dingen Mee Kan Genereren.

Back