[chill/relax] - the brave

stevy

Ouwe rot
oi!

even een chillend en relaxend plaatje delen. Alleen nog twijfel over de laatste 2 akkoorden van de gitaar in het begin, maar ach, luister gewoon maar :). Stiekem moet ik vertellen dat ik 2 loopjes heb gebruikt, de fill en een background voor de percussie.

vooral tevreden over piano en bassline, dr is inmiddels wat intresse om dit als film background te gebruiken, en dat vond ik eigenlijk wel een goed idee voor deze track:).

dank voor jullie feedback.

Last edited by a moderator:
klinkt potentieel. denk dat ik het beter had gevonden als je de gitaar iets rustiger had ingespeeld, iets minder aanslagen zeg maar.

als je een miditrack hebt (wat ik van niet denk) zou ik hier graag een remixje van maken.

Prachtige piano meot ik zeggen !!

Je basline komt ook niet helemaal uit de verf, qua sound bedoel ik dan. Mss ander geluid voor kiezen. Eentje die iets meer mid heeft? Ik hoor amper hoe die is ingespeeld.

ps. dat trancyriedeltje vind ik ook erg lekker.

ik vind em lekker, lekker chillen! iets voor bij een reisprogramma :)

1 dingetje: luister nu over mijn iBook en daar hoor ik de bas bijna helemaal niet. normaal hoor ik in muziek van cd enzo wel iets van bas over de laptop speakers dus wellicht staat ie nog iets te zacht?

sorry maar ik vind em super kazig :D.
maar das allemaal weer mening dus nu even technisch:

ik vind de gitaar heel lelijk gechorust klinken en klinkt al heel snel rommelig naarmate er meer elementen in de track komen, ik zou het mooi vinden als je hier wat meer nadruk legt op het defineren van de gitaar, dat je duidelijker hoort dat de boel snaar voor snaar aangeslagen wordt... die blazers in het begin van de break vind ik ook helemaal niks klinkt heel midi.

en de hele drum laag vind ik ook niet veel soeps, je moet voor de gein eens alle andere lagen muten en alleen de drums luisteren, dan hoor je vaak of er dingen niet echt lekker in lopen of er simpel weg niet in thuis horen.

en btw: jij bent dezelfde stevy als van cc? :)

dank voor jullie meningen en kritieken!

@skiz, dank voor je mening en kritiek. Je neemt deze track echter veel te serieus, zo serieus is het bij lange na niet bedoelt:D. Snel inspelen wat opnemen arrangen en klaar ;).

@stevy: tja ej als het dan toch nuttig gebruikt gaat worden kan het maar gelijk feedback krijgen ook he.

Back