• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Fostex x-15 en aria ultrametal

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hilltree

Listen here, you little shit.
oi

Hier bij mijn fostex x15 multitracker te koop.

The X-15 was the first cassette-based four track that was truly portable – it ran on batteries. The size, weight and functionality quickly gained it the 'musicians note pad' nickname and its epitaph is that to this day it remains the No 1 best selling four track the World has ever seen.

Eerste eigenaar , en ziet er nog goed uit voor zijn leeftijd.
Maar +/- 10 cassettes mee opgenomen en de beschermfolie zit nog op het dekseltje.
Met originele manual/voeding en volgens mij heb ik de 2 punch ballen ook nog ergens liggen.
Ook zit er de batterij houder erbij, dus echt een mobiele opname apparaat
2 jaar geleden zijn de koppen nog afgesteld.
En het enige wat er aan scheeld, is wat oppervlakte stof.

50 euro ex verzenden , maar ik ruil deze liever voor iets leuks. synth module/19 inch effect/ zie maar.

-------------------------------

Ook nog een aria ultrametal.
Deze is te veel metal voor mij :)
En "gebruikt" uiterlijk.
10 euro exclusief verzenden
Of wat ruilen natuurlijk

zie picts

Attachments

• fostex (Small).jpg
    fostex (Small).jpg
    52 KB · Bekeken: 64
  • aria (Small).jpg