Hilltree
Listen here, you little shit.
oi
Hier bij mijn fostex x15 multitracker te koop.
The X-15 was the first cassette-based four track that was truly portable – it ran on batteries. The size, weight and functionality quickly gained it the 'musicians note pad' nickname and its epitaph is that to this day it remains the No 1 best selling four track the World has ever seen.
Eerste eigenaar , en ziet er nog goed uit voor zijn leeftijd.
Maar +/- 10 cassettes mee opgenomen en de beschermfolie zit nog op het dekseltje.
Met originele manual/voeding en volgens mij heb ik de 2 punch ballen ook nog ergens liggen.
Ook zit er de batterij houder erbij, dus echt een mobiele opname apparaat
2 jaar geleden zijn de koppen nog afgesteld.
En het enige wat er aan scheeld, is wat oppervlakte stof.
50 euro ex verzenden , maar ik ruil deze liever voor iets leuks. synth module/19 inch effect/ zie maar.
-------------------------------
Ook nog een aria ultrametal.
Deze is te veel metal voor mij
En "gebruikt" uiterlijk.
10 euro exclusief verzenden
Of wat ruilen natuurlijk
zie picts
Hier bij mijn fostex x15 multitracker te koop.
The X-15 was the first cassette-based four track that was truly portable – it ran on batteries. The size, weight and functionality quickly gained it the 'musicians note pad' nickname and its epitaph is that to this day it remains the No 1 best selling four track the World has ever seen.
Eerste eigenaar , en ziet er nog goed uit voor zijn leeftijd.
Maar +/- 10 cassettes mee opgenomen en de beschermfolie zit nog op het dekseltje.
Met originele manual/voeding en volgens mij heb ik de 2 punch ballen ook nog ergens liggen.
Ook zit er de batterij houder erbij, dus echt een mobiele opname apparaat
2 jaar geleden zijn de koppen nog afgesteld.
En het enige wat er aan scheeld, is wat oppervlakte stof.
50 euro ex verzenden , maar ik ruil deze liever voor iets leuks. synth module/19 inch effect/ zie maar.
-------------------------------
Ook nog een aria ultrametal.
Deze is te veel metal voor mij

En "gebruikt" uiterlijk.
10 euro exclusief verzenden
Of wat ruilen natuurlijk
zie picts