Loop slicer

artists-choice

Ouwe rot
Hey iedereen,

Ik ben opzoek naar en loopslicer sampler.
Ik ben bekend met het Phatmatic systeem maar ik zoek iets anders.

Ik zoek een sampler of een programma dat mijn loop sliced maar neit dat ik op iedere noot een andere drum sample heb maar dat de loop gewoon woord getransponeerd in toonhoogte.

ik zoek het voor op de mac in logic... Misschien is er al zoiets en zie ik iets over het hoofd.

Ik moet namelijk het tempo kunnen veranderen en de toonhoogtes.
Dan kan ik wel gaan stretchen exc maar daar word de geluidskwaliteit alleen maar minder van.

Alvast bedankt.!

Ik gebruik zelf Reflex

Ben hier zeer over te spreken en is erg gebruiksvriendelijk.

Er zit een pitch knopje op als je de toonhoogte wilt veranderen.

Als ik me niet vergis kan dit ook in de latere versies van NI Kontakt.

Zelf gebruik ik regelmatig Propellorheads ReCycle, maar die is er volgens mij alleen maar voor PC.

Een loop slicen kan indeerdaad in kontakt, maar dan krijg je op iedere noot een andere sample.
Ik moet gewoon net alsof je een normale synthsoundofzo in een sampler zet, dat zijn gewoon samples van 10 seconden die afspelen en die je over je hele toonschaal kan trekken voor de pitch.

Alleen wil ik dat dan mijn loop gesliced word en als ik op een toets druk de noot afgespeeld word, dus net als die synth sounds in toonhoogtes kan veranderen via me keyboard en toch gesliced zoals recycle...

Ze doen dit ook in die gitaar plugs exc... Moet toch wel te maken zijn in een loopslicer. Dan kan ik wel gaan stretchen en een paar banks maken, maar dat wil ik neit. :D

Back