Bizarre emails en comments over synths

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

aux

Aux tha Masterfader
Dit is wel één van de grappigste sites die ik ooit ben tegengekomen over synthesizers. Deze site (www.synthesizers.com) verkoopt onderdelen om je eigen modulaire synth te maken. Ze hebben een pagina gemaakt, waar ze alle belachelijke vragen en comments posten, die ze in de loop der jaren ontvangen hebben van mensen:

Een paar leuke:

"This is stupid!! Why would someone spend a boat load of money on this stuff when you can buy a cool yamaha keyboard for about $200. Does demos, drums and everything. Man you guys are dorks!!"

"Do you stock envelopes? Can't tell by your website."

"That synthesizer looks like a computer out of some grade B scifi movie from the 50's. The number of knobs is ridiculous! If you know what everything does, maybe you could fly a jetliner, too."

En zo zijn er nog veel en veel meer.

http://www.synthesizers.com/bizarre.html

Had 'm een tijdje geleden al gezien, inderdaad
erg goed :)

Vond deze ook wel erg goed:
"Hello. Nice website you have there.
Found you by doing a search on yahoo.
I'm looking for a mixer to put in my boat
so I can hear both the radio and the CB
at the same time. Will the Q112 mixer do that?..."

Ik ga ook altijd vissen met een System 100... :D

Mvg.

CoolRunning

Deze dan:

"Hey can I have some modular stuff for free or what. I'm poor but i want more synths. HAHAHAHAHAH (uses the force) These are not the droids you are looking for, You will give me a free modular setup."

Er lopen toch heel wat bizarre types op deze planeet...

Wheheee, wat een fantastische quotes :D

Mijn favoriete is:

"What kind of filters do you sell? All I see is a bunch of electronic parts."

we zouden eigenlijk eens een lijstje moeten maken met domme antwoorden op dit forum ;)

Mooi!

Mooi!

:D

Mooi spul trouwens!!! op de homepage van synthesizer.com

Rob

Re: Mooi!

Re: Mooi!

Origineel geplaatst door robpapen
:D

Mooi spul trouwens!!! op de homepage van synthesizer.com

Rob

Het zijn hele mooie systemen, zijn er synthforum leden die er eentje bezitten?

Ik had vorig jaar bijna een heel groot systeem samengesteld maar heb toch besloten om het niet te doen. Ik ben blij dat ik het niet gedaan heb want ik krijg straks een synth die ik al heel lang wou hebben. Ik moet er alleen ontettend lang op wachten en dat was met de synthesizers.com niet zo geweest (dit was dan ook de voornaamste reden dat ik in eerste instantie voor de S.com koos) je stels een systeem samen en binnen 2 weken heb je het thuis.

Het is supermooi spul wat Roger Arrick maakt en ik weet zeker dat ik misschien dit jaar nog ga beginnen met het langzaam bouwen van een megasynth:D maar dan gewoon lekker module voor module.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back