TC Electronic M-one probleempje II

Counterfeit

Stamgast
HELPHELPHELP ;{

Dag allen,

Vandaag heb ik een m-one aangeschaft, vanmiddag bij de persoon waarvan ik hem heb gekocht deed hij het perfect alles werkte prima. Toen ik hem een uur geleden hier thuis aan wou zetten, starte het apparaat niet meer op, met het volgende probleem;
- Het scherm geeft licht, alleen kan je geen karakters uitlezen. Het lijkt net of hij in de war is, dat hij niet weet hoe hij moet opstarten (je ziet op het scherm helemaal niks bewegend oid). Overigens gaan de lichtjes wel flikkeren.

Als ik hem aan doe en ik druk op enter dan krijg je een soort van menu om zijn geheugen te wissen ed... Het vreemde is dat het apparaat dit wel laat zien over het volledige scherm...

Heeft 1 van jullie dat al eens eerder gehad? Of weet iemand wat er aan de hand is? Het lijkt me niet dat dit normaal is.

Ik heb hem net volledig open geschroefd en alle kabels en processoren aangedrukt, maar alsnog het zelfde probleem!!!!

Ik hoop dat er iemand wat van weet!!

Ik heb hier een jaartje of twee een m-one in gebruik gehad. Nooit zoiets meegemaakt. Lekker zuur ook dat je hem bij iemand thuis test en dat hij dan vervolgens bij jou thuis niet meer werkt. Als je hem niet aan de praat krijgt dan zou ik hem lekker terugbrengen.

ps. Als je er één zoekt die wel goed werkt dan moet je me maar even pb-en.

En ineens deed hij het weer...

Na een software update! Heb nu versie 1,43 erop gezet en hij ging weer als een speer, na de update was het scherm amper leesbaar toen moest het systeem gecleared worden en was hij weer als nieuw.......

En ik zit weer met het zelfde probleem....;{

Ik had de stroom eraf gehaald en wou hem opnieuw opstarten en het apparaat werkte wederom niet zelfde probleem.

Kan ik hieruit concluderen dat de stroom erop moet blijven? is er eventueel een ineterne batterij stuk? is dit zelf te fixxen? of moet ik hem weg sturen?

als er een battery in zit zou hij wel eens leeg kunnen zijn en daarmee zou een nieuwe battery en software herinstall noodzakelijk.
heb zelf , gelukkig, nog nooit zoiets met m'n m-one meegemaakt

Ik mocht het apparaat weer terug brengen en heb me geld netjes terug gehad!

Ik heb alweer een vervangende gister opgehaald bij DCT! En die werkt perfect *D

Veel plezier ermee, ik heb zelf een M-One XL en ben er erg tevreden over :dj:

Back