[preview] phasure

muxer

TROS lid
hallowa,

hier mijn eerste track posting, hij valt niet in de categorie kunst (zoals die laatste van 6trak), maar ik ben wel tevreden over de lead (juno 106). de rest komt uit m'n mc-505. ik heb er nog geen compleet nummer van gemaakt, maar ben toch al benieuwd wat uw ongezouten edoch rechtvaardige kritiek zal zijn :)

phasure

Klinkt zeker oké.

Wat mij betreft mag die lead wel wat beter in het stereobeeld geplaatst worden. Bijv door (andere) fx erop te gebruiken.

.. wel heel erg kort, jammer.. maar ik vind het een heel goed nummer, het belooft veel, de mix is goed, de geluiden zijn ok.. alleen veels te kort!:)

Wat een boel (midi?) timing errors zeg. Dat is niet echt strak te noemen. Maar goed het gaat om de muziek. :)
Zeg het maar even.

Het tempo mag wel wat hoger misschien. Ik zou die bas ook niet pannen als ik jouw was.

Goed begin is nog steeds veel werk. :D

hoi en bedankt voor de reacties

de lead kan ik idd meer in het midden plaatsen (en de hit dan naar rechts), ga ik ff proberen.

he fuse, die timing errors, ik hoop dat je ze in de lead synth hoort?! want inderdaad, in het begin wordt die dusdaing gefilterd dat de attack er behoorlijk vanaf is, en dan een beetje gaat schuren met het tambourijntjes. ik weet het nog niet of het echt niet kan. en die bas zit inderdaad een klein tikkie rechts (scherpe oren hoor!).

nou kijken of ik het in een langere versie ook nog een beetje spannend kan houden ...

groeten!

Back