Stagebox met jack ipv xlr

hermax

Ouwe rot
Ik heb nog wel een jaartje tijd vooraleer we gaan verhuizen en ik een lekker grote studio ga hebben, maar natuurlijk kan ik het niet laten om nu al alles uit te tekenen. :{
Omdat alles ongeveer in een grote halve circel zal staan met toetsen en vanalles aan weerskanten zal ik een redelijk aantal lange kabels nodig hebben. Nu zou ik dat willen verminderen door één of twee stageboxjes te gebruiken. Helaas worden die vooral gebruikt voor microfoonaansluitingen dus ik kan er alleen maar vinden met xlr-aansluitingen.
Iemand een idee waar ik er kan vinden met jacks?

XLR is juist voor het overbruggen van langere afstanden zonder signaalverlies/storingen. Een stagebox met Jack zal derhalve denk ik moeilijk te vinden zijn.

Tenzij je gebalanceerde jacks gebruikt, dan maakt het niet zoveel uit. Echter ik ben ook nog nooit een stagebox met TRS aansluitingen tegengekomen. Mocht de grote van de stagebox geen probleem zijn, overweeg dan eens de volgende combinatie als soort van stagebox:
1HE flightcase met TRS patchbay, en lange multikabel snake TRS (ook verkrijgbaar >5m)

Back