Roland Jupiter 8 Midi gespot

musichouse

musichouse

musichouse heeft er ook 1 staan , met ees midi. misschien is die vriendelijker geprijst uiteindelijk met transportkosten.
www.the-music-house.com , wel raar dat ze er geen prijzen bijzetten.

Die ebay Juup zal zeker nog wel in prijs stijgen. Veiling loopt nog een paar dagen.

Ik wil zelf ook al heellang-en-nogsteeds een Jupiter 8 hebben. Richtprijs voor een technisch goede zijn denk ik zo tussen de 1500 en 1800 euro. Die van MH is dacht ik wel wat duurderderder, maar dan koop je ook van een winkel (garantie) en niet van een particulier. :)

Als hij er van buiten nog zeer mooi uitziet dan is dat gewoonlijk vanbinnen hetzelfde. Maar zo'n oude bakken
kunnen plots wel eens iets gaan mankeren, maar ik dacht dat je van die Rolands nog stukken kunt bestellen in het geval. Of ben ik mis?

wel raar dat ze er geen prijzen bijzetten

Dat doen ze bewust niet. Als die amerikanen lucht ervan krijgen dan is binnen de kortse keren heel die zaak leeg.
Bovendien kan ik me herinneren dat Martijn een keer zei dat hij de synth's liever binnen "de grenzen" houdt. :engel:

mja we hebben net weer de duurste maand van het jaar achter de rug, ik denk dat iedereen een beetje door zn doekoes heen is. :erm:

Staat weer een jupiter 8 op ebay.de bieden vanaf 1800 E nog 5 dagen te gaan. Hij ziet er heel goed uit.Er staat ook een Roland sh 7 en een sh101 met ingebouwde midi.

is dat niet een beetje veel geld voor een jp 8??

Ik kan er een krijgen voor 800 euro en dat is geen dolletje zou ik dit moeten doen of niet, kan die jonmgen zo smsen

komt wel slecht uit met de financien

die ik kan krijgen is niet midi overigens

sphere

800 voor een jp 8 is niet duur moet hij wel in redelijke staat verkeren en niet in hele slechte staat.

DIE GOZER ZIJ DAT HIJ 800 EURO VROEG OMDAT HIJ ZO IN GOEDE STAAT WAS.

HIJ STAAT AL EEN TIJDJE TE KOOP MAAR NIEMAND SCHIJNT DAT DING TE WILLEN HEBBEN.

ZIT ER HARD OVER TE DENKEN OM DAT DING TE KOPEN

Denk nog maar ff hard :) en dan is hij pleite
btw je Caps Lock stond net aan

Voor een Jupiter 8 is 800 euro zeker niet veel, doen zou ik zeggen!!!! Is het niks verkoop je 'm gewoon voor 200 euro meeer aan Marcuuu :P

Monopoly was ook al geinteresseerd mario hij pb-de me gelijk net.

Had al tegen hem gezegd dat ik morgen die kerel zou bellen en als ik het niet doe dathij het nummer wel krijgt

800 euro moet je niet eens over nadenken (mits niet kapot of zo natuurlijk) desnoods koop je hem voor de handel, maar hebben we het niet over een andere jupiter of misshcien wel een hele andere roland? Ik bedoel vraagt ie niet 800 voor een jup-6 of zow?

Als ie werkend is moet je NU dat ding halen. Voor 800 euro man ! Weet je wel waar je het over hebt !
Monsterbak ! :halleluja

Monopoly was ook al geinteresseerd mario hij pb-de me gelijk net.

Het zal ook niet....... hehe :okdan:

[
800 euro moet je niet eens over nadenken (mits niet kapot of zo natuurlijk) desnoods koop je hem voor de handel, maar hebben we het niet over een andere jupiter of misshcien wel een hele andere roland? Ik bedoel vraagt ie niet 800 voor een jup-6 of zow?

en als het nou een jupiter 6 is, dan is het zeker duur betaald of niet

Back