[track] Polyphonesia

Kat Yidaki

Musician
Hallo allemaal. Na een lange periode met oorklachten heb ik weer eens een trackje gemaakt. Het is een ambient/abstract werkje genaamd "Polyphonesia". Je vindt het hier

Voor de liefhebbers is er ook een streaming versie.

Let wel: het is geen dance of trance of iets dergelijks, dus alleen voor de liefhebbers :D

Zeer stemmig, moody en dark....

Maar je bent dus hersteld van gehoorbeschadiging en een 'bassmonster'....
Ik mis dus het hoog (te veel umph-bas) en de sprankeling in de mix, zelfs via mijn koptelefoon. De track zelf vind ik persoonlijk wel oké. 't Is niet echt mijn genre, maar wel 'mijn sounds'. Zoiets ;)

wel een stemmig muziekje. Alleen dat lead geluidje (met die lange attack) vind ik een beetje vervelend aandoen. Een paar vette reverbs hier en daar zou het geheel ook geen kwaad doen. Voor de rest wel goede geluiden, vooral die vage distortion pad-achtig ding. Het mist alleen een beetje een opbouw of een doel. Het kabbelt maar een beetje vrijblijvend in het rond zeg maar. Het doet me wel een beetje aan autechre of zo denken, misschien moet je daar eens goed naar luisteren (als je dat al niet gedaan hebt) en inspiratie opdoen.

zeg, wat mooi! Terwijl iik luister kijk ik uit op een sneeuw wit landschap, en een heerlijke rust overvalt me.. 'k kan er niet veel meer over zeggen dan Thankx!*D
I like it..

ik ben een liefhebber.
zeer mooie track die je hebt, zeer luchtig, en ik vind hem totaal niet donker.
ik word er net :z van. ik heb niets te zeggen behalve dan dat er soms een kleine
storing in komt als er 2 of meerdere synths over mekaar klinken....maar dat kan
wel aan mij boxen liggen....waarschijnlijk mij boxen.
voor de rest :okdan:

greets isnieZot

Ik heb een beetje reverb toegevoegd en de distortion op 1 van de synths verwijderd. Hij klinkt nu hopelijk wat ruimtelijker :D

Back