Geld weg , geen materiaal????

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Het vervolg van het probleem.

Na gesproken te hebben met een mod. heb ik zelfstandig geeist een reactie terug te krijgen van de verkoper , want volgens de mod. is synthforum niet aansprakelijk voor marktplaats en kan hier weinig in betekenen en geef ze eens ongelijk. Wel kan er misschien een oogje in het zeil worden gehouden???

De verkoper heeft gelukkig een bericht geretourneerd met een excuus voor de vertraging in reactie en het versturen van het pakket.
Het excuus is aanvaard en er zijn geen harde gevoelens meer.

Het pakket is opgestuurd.
Zo zie je maar hoe iets kan lopen zoals je niet verwacht.

De mod . heb ik op de hoogte gesteld dat de situatie weer hersteld is en de problemen zijn opgelost. Het boek kan dus gesloten worden.

We kunnen dus spreken van EIND GOED AL GOED!!!

Synthequ? Jij bent onlangs van naam veranderd.. weet de persoon met wie je handelt dat ook?
QUOTE]

Goed opgemerkt!!!!!!
Synthequ is sinds gisteren pas mijn vaste artiestnaam geworden.

De bank kan het geld terugvorderen. Je moet daarvoor een formulier halen en je mail conversatie uitprinten en bijvoegen als bewijs. Heb ik ook een keer voor een klein bedragje gedaan
van zo'n site die handleidngen verkoopt maar die dus niet opsturen.

Zowiezo altijd vragen om de traceer code van de post als je iets gaat kopen.
De verkoper kan dan namelijk niet liegen dat hij het wel verstuurd heeft.

Goeie tip......:okdan:

By the way : Ik vraag altijd als ik iets koop een bewijs van verzending te houden totdat de koop rond is.

Klinkt als een ranzige film. 'Harde gevoelens' :D

En als je hier iets verkoopt is het wel zo makkelijk om je mailbox niet vol te laten lopen en regelmatig even checken om dit soort gedoe te voorkomen.

jojojojojojo ;)
.
.
Er zijn echt goed oplettende fijne forumleden op deze site.
Klopt , mijn naam was JOJOJOJO toen ik nog geen artiestenaam had.
.
.
By the way : Het pakketje is binnengekomen.:okdan:

Ik ben volop blij en gelukkig dat alles goed op zijn pootjes terecht is gekomen.

Hier mag op geproost worden :biertje:

Maar denk : Blijf op je hoede en regel je zaakjes goed en doordacht vanuit elke zijde (als verkoper of koper) , dat scheelt een hoop ellende.

Bedankt voor de reacties.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back