De Grote Korg MS10 / MS20 / MS50 / SQ10 / MSmini Thread

eeeuh, je hebt toch multiple trigger uit van alle 3 kanalen erop zitten?
Die 3 rijen zijn alleen voor cv volgens mij.

Dus SQ10 Multiple Trig Out > MS10 Trig In & SQ10 CV1,2of3out > MS10 VCO In

eeeuh, je hebt toch multiple trigger uit van alle 3 kanalen erop zitten?
Die 3 rijen zijn alleen voor cv volgens mij.

Dus SQ10 Multiple Trig Out > MS10 Trig In & SQ10 CV1,2of3out > MS10 VCO In

Thanx, alleen dan kan ik niet transponeren via het toetsenbord. Hoe doe je dan dan weer?

Thanx, alleen dan kan ik niet transponeren via het toetsenbord. Hoe doe je dan dan weer?

- Verbind de CV output van je MS met 1 van de twee mixer inputs van de SQ10.
- Doe je de CV output van de SQ10 in de andere mixerinput.
- Verbind de output van de mixermodule op de SQ10 met de CV input van de MS.

kan iemand eens wat laten horen? ben erg benieuwd...

- Verbind de CV output van je MS met 1 van de twee mixer inputs van de SQ10.
- Doe je de CV output van de SQ10 in de andere mixerinput.
- Verbind de output van de mixermodule op de SQ10 met de CV input van de MS.

Thanx, daar was ik zelf niet opgekomen. Super bedankt :okdan:

no cure, no play :-(

no cure, no play :-(

Oh, fuck. Net een MS-20, MS-50 en MS-03 gekocht. Schiet het nou eens op met dat vaccin?

MS-20 'gepakt' door griepvirus:

Meerdere Symptomen:

MisSelijk
Mager en Siek
Mega Slap
Maniakale Stress!

Attachments

• misselijk.jpg
    misselijk.jpg
    178,6 KB · Bekeken: 107
je kan nutuulk ook met een select groepje mensen (personen die baat hebben bij de immer stijgende prijs der MS-en) zo nu en dan een MS-xx te koop zetten voor een fixe boven gemiddelde prijs en na een paar dagen ":verkoght:" in de thread knallen... niemand die kan controleren of het ook daadwerkelijk zo is zodat alle schapen denken dat het ook daadwerkelijk voor die prijs verkocht gaat/kan worden... et voila, kassa ende up up and away...

Laatst gewijzigd:
tja.....met de gemiddelde huidige waarde van een MS-20 van 10.000 euro ben ik allang tevreden.....hoef er niet rijk van te worden,

en het is eigenlijk ook niet veel meer dan een leuk vintage-look radio-achtig ding voor in de vensterbank...

je kan nutuulk ook met een select groepje mensen (personen die baat hebben bij de immer stijgende prijs der MS-en) zo nu en dan een MS-xx te koop zetten voor een fixe boven gemiddelde prijs en na een paar dagen ":verkoght:" in de thread knallen... niemand die kan controleren of het ook daadwerkelijk zo is zodat alle schapen denken dat het ook daadwerkelijk voor die prijs verkocht gaat/kan worden... et voila, kassa ende up up and away...

Je kan ook gewoon een bank overvallen.

en een mint synth is dan wel mooi maar... een gebruikte synth is goedkoper EN de kans is groter dat ie gewoon goed is aangezien ie toch al heel wat jaartjes mee is gegaan, dat kan je van een mint niet altijd zeggen juist omdat ie weinig tot nooit is gebruikt... en als toch 1 van de 2 stuk gaat dan kan het beter de goedkoop aangeschafte zijn... het is maar een tool, geen multi million sportscar...

en dat getrut altijd van sommigen met de originele handleiding, doos incl. piepschuim+plastic en het terug zetten van de factory presets (en bij de MS is het nutuulk de originele patchsheets) die er per se bij moeten zitten...

misbruikte synths zijn nog vooordeliger....en verbruikte synths helemaal!

Oh, fuck. Net een MS-20, MS-50 en MS-03 gekocht. Schiet het nou eens op met dat vaccin?

Proficiat kerel enne..... wij willen straks wel een foto zien van al dat moois he :{

Back