CONTEMPORARY cartridge voor SCI TOM drummachine

Status
Please reply by conversation.
G

Guest

Guest
de contemporary cartridge voor een net aangeschafte tom.

heb je die al niet eens eerder gehad? ja
waarom heb je die dan weggedaan? ....ehh
ben je een handelaar? nou eh nee, eh, ik was m zat of had een drumtraks en nu wil ik m weer. ben al blij met de TOM nu nog de cartridge.
ik betaal er 40 euro voor. heb m zelf ooit voor 35 weggedaan, als ik al een handelaar ben, dan toch geen beste ;)

:doei:

deze werkt geloof ik als een van de weinige drummers uit die tijd anders, tja...
ach desnoods koop ik m in amerika, met deze dollar is zelfs wine country betaalbaar. of misschien laat ik t zo: kick clap en snare, wat wil je nog mare?!

For fun:

heb je die al niet eens eerder gehad? ja
waarom heb je die dan weggedaan? ....ehh de voorige had exotisch houten
zijkanten waar een zebra op gescheten had,ik wil nu 1 waar een aap
op gepist heeft.
ben je een handelaar? nou eh nee, eh, ik was m zat of had een drumtraks en nu heb ik em nodig om ook lawaai te maken wanneer de fanfare langs komt
binnenkort want ik ben drummer eigenlijk.
Ben je gek?,..euu,dat zou ik nu ook weer zo snel niet zeggen,maar het zou wel kunnen.
Ben je slim?,.ik denk toch van wel,trouwens gaat jullie geen reet aan,ik doe toch wat IK wil!

sow, ik had vandaag een drumulator bij de post. die had ik al eens eerder gehad, een uur of 2, maar ik snapte niet hoe je padjes moest toewijzen en zo en ik had geen zin om het uit te zoeken.
bij deze zat de manual, hij is uitgerust met 3 soundsets (schakelaartje voorop), deze drumulator is ook niet mis, misschien gaat ie de plek van de tom innemen, nog voor dat die er is!
en ja, zo blijven we bezig hè.....

nee, toch de contemporary gevraagd, doe ik de drumulator weer weg.

Status
Please reply by conversation.
Back