Ik heb een vraag over het live brengen van je muziek. Nouja eigenlijk weet ik er bijna niets van
. Meeste van onze nummers die al opgenomen zijn enzo zijn gemaakt met reason. Dus hier luidt de eerste vraag: Hoe zou ik dit live kunnen brengen? ik zou liefst dan alle verschillende instrumenten die in het nummer gebruikt zijn via midi triggeren zodat je live wat kunt rondklooien en wat daft punk-achtige live sets kunt brengen. De Tweede vraag luidt dan: Hoe doe ik dan hetzelfde met hardware? moet ik het dan langs een sequencer laten lopen? en wat heeft dit dan voor nut?
Bedankt voor jullie hulp!
. Meeste van onze nummers die al opgenomen zijn enzo zijn gemaakt met reason. Dus hier luidt de eerste vraag: Hoe zou ik dit live kunnen brengen? ik zou liefst dan alle verschillende instrumenten die in het nummer gebruikt zijn via midi triggeren zodat je live wat kunt rondklooien en wat daft punk-achtige live sets kunt brengen. De Tweede vraag luidt dan: Hoe doe ik dan hetzelfde met hardware? moet ik het dan langs een sequencer laten lopen? en wat heeft dit dan voor nut?Bedankt voor jullie hulp!