Korg Electribe MX gebruiker gezocht

Danny22

Nieuwkomer
Dag allemaal,

Ik ben een beetje aan't oriënteren geweest en ben erachter gekomen dat ik de Korg Electribe MX wel een erg leuk apparaat vind.

Het enige is dat hij begin 500 euro kost dus voordat ik er één haal wil ik er eigenlijk zeker van zijn dat het is wat ik zoek.

Nu is mijn vraag; Wie heeft er zo'n MX, woont in de provincie Utrecht, maakt dance/house/club/lounge muziek en heeft tijd en zin om een keer af te spreken om een demo te geven?

Groeten Danny.

Bedankt, ik zal ook eens vragen bij Feedback in Utrecht of ik daar eens kan spelen.

Toch is het leuker om van iemand een demo te krijgen en wat uitleg over de MX .. en ja, ik weet dat ik dat in de winkel ook kan vragen maar die hebben meestal niet zoveel tijd om van alles te laten zien en vertellen.

Dacht dat er misschien wel een enthousiasteling was met een uurtje tijd *D

Bedankt, ik zal ook eens vragen bij Feedback in Utrecht of ik daar eens kan spelen.

Toch is het leuker om van iemand een demo te krijgen en wat uitleg over de MX .. en ja, ik weet dat ik dat in de winkel ook kan vragen maar die hebben meestal niet zoveel tijd om van alles te laten zien en vertellen.

Dacht dat er misschien wel een enthousiasteling was met een uurtje tijd *D

Ik heb een EMX en wil op zich best eens een avondje ermee klooien / demo'en hoor, zit alleen in amsterdam.
(Wel vlakbij station en/of de ring, dat dan weer wel)

Ik heb toevallig sinds kort een EMX *D
Gekocht van iemand uit Amsterdam.

Maar misschien is het wel leuk om eens wat af te spreken en ff te stoeien, ik kan nog wel wat hulp en tips gebruiken :P

Wat voor soort muziek maak je?

Ik heb toevallig sinds kort een EMX *D
Gekocht van iemand uit Amsterdam.

Maar misschien is het wel leuk om eens wat af te spreken en ff te stoeien, ik kan nog wel wat hulp en tips gebruiken :P

Wat voor soort muziek maak je?

Uhhhh.... Uhm, ik ben niet zo bekend met de huidige categorieen,
ik denk dat het zo'n beetje inzit tussen house, techno, industrial, psytrance, psychedelic dub, electro, ambient, idm en rotzooi :P

Dat komt redelijk bij mijn muziek smaak in de buurt.

.. ik stuur je wel ff een pb.

Vind't ook wel een goeie module,
heb 'm kunnen testen in Antwerpen....

'k Ben wel ni zo Korg minded,
en een draaiknop om de waveform te selecteren vind ik maar raar, maar 't klinkt wel overtuigend... zeker de bassdrum!

'k Had 'm gezien op een CM Magazine DVD,
wil anders wel effe zoeken welke 't is,
en als ik 'm vind, eventueel 't stuk effe posten!

Back